Dittes indkøbs Bimmer-liste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

DK

Hej

Nå, efter at have fået på puklen fra mange om at NU vil i se min indkøbsliste, så får i den her! Det er ikke alle ting jeg har købt, nogle ting havde jeg i forvejen.

Allerede i hus:

Barnevogn Brio Sport.

Kombivogn Brio Sing.

1 dyne til barnevogn, 3 små lagner til barnevogn/vugge. Regnslag.

Autostol Brio Primo, inkl. isofixbase

Tremmeseng Ikea Hensvik. Madras, topmadras, 3 lagner, 3 sæt dynbetræk.

Vugge. Hør-madras, sidestykker.

Tøj. Jeg har købt tre store poser med brugt tøj i str. 50 og 56 fra en bruger herinde fra. Derudover har jeg selv masser af bodyer og natdragter fra Kirstine som jeg har farvet blå. Til sidst har jeg jo også været på shopping og købt nyt. Både dragter, bukser, bluser, strømper og så meget andet. Farmor og Mormor er også "as we speak" igang med at strikke cardignas, køreposer, huer, støvler, handsker, strømper osv. Derudover har jeg også en flyverdragt str. 56.

Legesager: Nye: Pingvin-bamser, klodser, trække-snegl. Derudover er Moster Mette ved at hjemme-hækle en hel kurv fuld af hælede bamser og dukker og drager osv! Gemt fra Kirstine: Masser af lamaze-sager, rangler og bamser.

Sutter

Pusletop til Ikea kommode. Min far er ved at lave en fin pusletop til en kommode fra Ikea. Der er taget mål og givet retningslinjer. Min mor maler den i en fin lyseblå når den er færdig!

Puslebetræk fra supercarla.dk med fiiiint lyseblåt liberty stof med små bitte blomster. Pulsehynde fra Babysam, en almindelig blåstribet en til at komme betrækket på.

Så mangler jeg:

Flexi bath badekar i blå.

Ammepude. Jeg vil gerne have en med matchende betræk til puslehynden fra supercarla.dk men de er ret dyre så det er en af de ting jeg venter med indtil jeg kan se hvor meget likviditet der er på Bimmerkontoen når alt er handlet ind og julen er overstået.

Kommoden til pusletoppen. Ikea Hensvik med tre skuffer.

Stofbleer. 25 stk. Hvide er fine, eller måske køber jeg blå så de kan vaskes sammen med Bimmerens tøj!

Myggenet

Pusletaske, Storksak Elisabeth.

Bleer, cremer, olie, salve, shampoo osv

Coocoi baby merino svøb i lyseblå

Seed pli. En lift der passer i kombivognen. Den har bløde sider, men er stadig "stiv"-i det, så den ikke sådan helt omslutter barnet oppe ved hovedet. Jeg er SÅ bange for at barnet vil blive helt væk/få hovedet under siderne/overslaget i en ex. voksi , når barnet er nyfødt.

Ammeindlæg og brystvortecreme. Jeg vil have ammeindlæg i uld og så vil jeg prøve nogle af bambus også. Plus jeg skal have de engangs til at suge "yderst" ovenpå dem af stof. Amme BH'er! Jeg skal have 3. En sort, hvid og så en med lidt "skub" til festlige lejligheder, he he... De to hverdags skal være ens, så de har samme åbnings mekanismer. Jeg ved det lyder banalt, men når amme-hjernen går amok, så er det de små ting i hverdagen der tæller, he he!

En dyne til at have indenfor. Jeg har allerede en, men den kan komme med "ud" både på besøg hos folk og i barnevognen. 

Og til sidst mangler jeg at sy sider til tremmesengen. Men Bimmeren skal jo ikke sove der før han bliver en 3-4 mdr. så der er jo god tid!

Hmm... Det var vist det. Sig til hvis jeg har glemt noget! Jeg kommer sikkert selv i tanke om noget senere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Sofia

Af hjertet tak! 

nu kan selv en nybegynder som mig, ikke gå helt galt i byen!

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

Ha ha hvor er du sød at du gider bruge tid på at skrive alt det ned. 

Så røg der lige lidt mere på min liste ;) 

Knus Diana

Anmeld

7. oktober 2010

Mettemus

Taaak for det!
Elsker at det er med ekstra kommentarer, så man kan se at det rent faktisk er noget du har brugt/får brug for og ikke bare hvad butikkerne mener man skal købe hos dem. Har nemlig også fundet forskellige lister - de er jo alen lange, og jeg har svært ved at forestille mig at det hele er nødvendigt!

Anmeld

7. oktober 2010

Kats

TTusind tak for det

Uhh.. har ikke tænkt tanken, at Baby´en kan blive "helt væk" i alt det bløde i voksien... !  Vi har både voksi og lift.. måske man primært skulle bruge liften i starten... Bliver nok så overforsigtig alligevel, at hun ikke får lov at ligge et sekund uden at jeg stirrer på hende

Har også lige bestilt sådan en babyalarm med video - det synes min mand helt bestemt var nødvendigt  

Anmeld

7. oktober 2010

DK

Det var så lidt!

Jeg kan se at jeg ikke har skrevet en babyalarm på, men det er fordi at jeg aldrig brugte den jeg havde til Kirstine, så jeg tror at vi starter uden og så køber en hvis der bliver behov for det! Men hvis vi skal købe en, så er jeg sikker på at en med video helt bestemt er absolut nødvendigt, he he

Anmeld

7. oktober 2010

piadas

DK skriver:

Det var så lidt!

Jeg kan se at jeg ikke har skrevet en babyalarm på, men det er fordi at jeg aldrig brugte den jeg havde til Kirstine, så jeg tror at vi starter uden og så køber en hvis der bliver behov for det! Men hvis vi skal købe en, så er jeg sikker på at en med video helt bestemt er absolut nødvendigt, he he

Jeg har heller ikke tænkt mig at købe en babyalarm til at starte med, for vi har aldrig haft brug for en ved de to store, så jeg tror heller ikke, det bliver nødvendigt denne gang. Men nu må vi se - det kan jo være, jeg ændrer mening!

Anmeld

8. oktober 2010

Riksen

Fedt med en liste, der kommer fra en erfaren mor og ikke en eller anden babyudstyrsbutik, der mener man har brug for ALT plus lidt til.

Jeg troede at jeg var bagud, men efter at have tjekket din liste, kan jeg faktisk sætte flueben ved mange af punkterne - skønt!

Anmeld

8. oktober 2010

DK

He he he... altså det er jo op til den enkelte at se på hvad deres individuelle behov er, men jeg er da kun glad hvis min liste kan inspirere til andres lister!

Jeg kan krydse stofbleer af nu! De havde økologiske hvide på tilbud i Jysk. 6 for 50 kr. dvs. 12 for 100 kr som også de almindelige "Ikke organiske" koster. Så det var super dejligt med et godt køb, og at bomulden i stofbleerne ikke er blevet oversprøjtet med en masse gift, når nu barnet skal tørres om munden, skiftes og ja... bare alt muligt med de stofbleer i den første lange tid!

Anmeld

10. oktober 2010

Riksen

DK skriver:

He he he... altså det er jo op til den enkelte at se på hvad deres individuelle behov er, men jeg er da kun glad hvis min liste kan inspirere til andres lister!

Jeg kan krydse stofbleer af nu! De havde økologiske hvide på tilbud i Jysk. 6 for 50 kr. dvs. 12 for 100 kr som også de almindelige "Ikke organiske" koster. Så det var super dejligt med et godt køb, og at bomulden i stofbleerne ikke er blevet oversprøjtet med en masse gift, når nu barnet skal tørres om munden, skiftes og ja... bare alt muligt med de stofbleer i den første lange tid!

Uh, tak for tippet! Det skal tjekkes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.