jeg ved ikke hvordan reglerne er da vi aldrig har skulle bruge dem til noget s;.
men jeg tænkte sådan lidt, hvad hvis det var dig der skulle undvære dit barn? ville du så ikke have det lidt på samme måde som faren har? hvis vi evt skulle gå fra hinanden ville jeg da også have SÅ svært ved kun at se mine børn Lucas 3år og Mathilde 3mdr på halvtid, men jeg ved da med 120%sikkerhed at daniel har det på samme måde? dog skal det lige siges at han selvf ikke kan få mathilde på halvtid nu når han går i skole og jeg er på barsel, så han må jo selvf vente med hende til hun kommer i vuggestue, men indtil da er det jo hveranden weekend?!
- det aller bedste var hvis i to kunne finde en løsning, der viser man også ansvarlighed!
skriver det ikke som muderkast!s;
Dette er heller ikke mudderkast
Nu skriver TS jo at der er en konkret grund til at hun spørger. Jeg antager, at du som udgangspunkt mener, at Daniel er en god og omsorgsfuld far. Vi kender ikke historien bag, men af en eller anden grund mener TS ikke at faderen i dette tilfælde kan tage vare på et barn.
Jeg er med på at i langt de fleste tilfælde, så er faderen fuldt ud forsvarlig til at tage sig af barnet. Og det dermed ville være det bedste at tage ansvar og finde ud af tingene sammen - som du skriver.
Bare for at stille den på spidsen: Som du selv skriver, så prøv at vende den om. Hvis du skulle afgive Mathilde eller Lucas til en mand/kvinde hvor du af en eller anden grund var fuldt overbevist om kunne skade dit barn? Der er ekstreme tilfælde derude og man kan ikke altid tage udgangspunkt i sin egen situation
Anmeld