Mht. samvær er det lige det jeg ønsker nemlig. evt. flere timer ad gangen.
Og det med psyken er måske et meget godt argument, da det ikke er mere end 3 måneder siden han blev indlagt et par dage på den lukkede for at true med at brænde huset ned. Derfor jeg pludselig flyttede.
Udfra det du skriver der kan jeg sagtens forstå du vil have fuld myndighed og ja - du kan jo fortælle dem hvordan tingene hænger sammen med faderens psyke.
Var det mig, ville jeg være åben for samvær - men på en betingelse hvilket er, at samværet foregår i trygge rammer hjemme hos dig da du ikke er tryg ved, at han er alene med jeres barn.
Og når han svinger sådan psykisk er det et rigtig godt grundlag for, at søge fuld myndighed - ikke, at det vil gøre den store forskel, men tænk hvis du skal bruge hans underskrift så dit barn kan få et pas og han ikke kan stille op fordi han er indlagt, eller der evt. sker hændelser i dit barns liv som kræver hans tilstedeværen hvor han igen er indlagt eller evt. er usammenhængende? - Hvis du ikke er her mere en dag, vil han jo være den første der kommer i betragtning som den barnet skal bo hos - så go for it og held og lykke! 
Anmeld