Spise nej tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

B&J

Baagøe skriver:

Laura spiser ok til morgenmad, men rugbrøddet til frokost nægter hun at spise, men vil i stedet have pålægget. Hun er simpelthen så stædig, så hun ikke spiser rugbrødet selvom hun er sulten, så hun får faktisk ikke ret meget mad for tiden.

Jeg tænker lidt, at hun måske er ved at gro en tand, så det er derfor hun ikke spiser. Kan det være det samme hos jer?

ja hvem ved syntes ikke jeg kan se noget på vej men lige pludeslig  håber han snart lære af spise lidt bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

B&J skriver:

ja hvem ved syntes ikke jeg kan se noget på vej men lige pludeslig  håber han snart lære af spise lidt bedre

Jeg kan heller ikke se noget her, men det kan jo ske med en nats varsel, så hurtigt det nogle gange går...

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Baagøe skriver:

Jeg kan heller ikke se noget her, men det kan jo ske med en nats varsel, så hurtigt det nogle gange går...

jepper der sker alt for meget på alt alt for kort tid

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

B&J skriver:

ja det kunne være vi skulle prøve det vil jeg gøre imorgen taak... for han vil gerne meget selv... super mange tak ihhh blev vildt glad

KÆMPE krammer til dig

tak for kram

vil dog lige advare .. DET SVINER HELT VILDT .. så kig rigtig godt og længe på dit rene køkken (eller hvor i nu spiser) der går lang tid før det er rent i længere tid end 3 timer ad gangen igen

og ellers så held og lykke og god fornøjelse .. og husk endelig at at tage masser af billeder og fortæl hvordan det gik

serinasmor

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

serinasmor skriver:

tak for kram

vil dog lige advare .. DET SVINER HELT VILDT .. så kig rigtig godt og længe på dit rene køkken (eller hvor i nu spiser) der går lang tid før det er rent i længere tid end 3 timer ad gangen igen

og ellers så held og lykke og god fornøjelse .. og husk endelig at at tage masser af billeder og fortæl hvordan det gik

serinasmor

jepper skal jeg nok hihihi billeder griner det ville han elske han elsker når man tager mobilen frem og siger smil så bliver han vildt glad hihihihih

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

B&J skriver:

jepper skal jeg nok hihihi billeder griner det ville han elske han elsker når man tager mobilen frem og siger smil så bliver han vildt glad hihihihih

serina gør det samme .. man bliver jo glad helt ned i maven

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

serinasmor skriver:

ihh hvor dejligt elsker det så meget

Anmeld

4. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tænker at det er en fase - han skal jo lære på et tidspunkt at spise selv. Giv ham frihed til selv at sidde med en ske i en skålfuld yoghurt - putte små leverpostejs firkanter i munden osv. Læg nogle cherios ringe han selv skal samle op og putte i munden, frugt stænger, en bolle mm.

Og så det er at han ved han får en reaktion ved at være sådan under måltidet.

Gør han det også når det kun er ham og farmand? 

Men kender det alt for godt, vi har haft sp ude og filme nogle måltider herhjemme. For at se hvad vi gør godt og hvad vi gør forkert. Frederic melder ikke sult, så det har altid været en opgave at få mad i ham. Han kan gå i dage på blot 3 skefulde morgenmad eks. Så vil blot sige at alle de følelser - tanker mm det giver at have et barn der nægter mad, kender vi til herhjemme. Her nægter han uanset hvem der er samlet om bordet og hvor end vi er henne. Helt kold om det så er slik/is mm eller grønsager. Bliver bl.a også fulgt på børne amb hver 2 mdr til kontrol mm og det har stået på i 1 år nu. 

Men det gør ondt langt ind i hjertet at ens herlige barn ikke spiser....

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Mor til Frederic skriver:

Tænker at det er en fase - han skal jo lære på et tidspunkt at spise selv. Giv ham frihed til selv at sidde med en ske i en skålfuld yoghurt - putte små leverpostejs firkanter i munden osv. Læg nogle cherios ringe han selv skal samle op og putte i munden, frugt stænger, en bolle mm.

Og så det er at han ved han får en reaktion ved at være sådan under måltidet.

Gør han det også når det kun er ham og farmand? 

Men kender det alt for godt, vi har haft sp ude og filme nogle måltider herhjemme. For at se hvad vi gør godt og hvad vi gør forkert. Frederic melder ikke sult, så det har altid været en opgave at få mad i ham. Han kan gå i dage på blot 3 skefulde morgenmad eks. Så vil blot sige at alle de følelser - tanker mm det giver at have et barn der nægter mad, kender vi til herhjemme. Her nægter han uanset hvem der er samlet om bordet og hvor end vi er henne. Helt kold om det så er slik/is mm eller grønsager. Bliver bl.a også fulgt på børne amb hver 2 mdr til kontrol mm og det har stået på i 1 år nu. 

Men det gør ondt langt ind i hjertet at ens herlige barn ikke spiser....

Nemlig... åhh mange tak for din dybe medfølelse

ja han gør det om det er far der gør det eller min mor han er  lige glad... men vil helt klart prøve med de stykker og se om det ikke kan hjælpe på ham

Anmeld

5. oktober 2010

B&J

serinasmor skriver:

lovede af skrive men kan sige han smed alt sin mad på gulvet og han spiste 5spsk og ja ikke mere og nu har vi prøvet alt i 1½ og ja ingen ting sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.