Spise nej tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Det fik du da lige cracked fra en anden hjemmeside

:p jamen kunne ikke hitte ud af link

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Pige2009

Tulipan skriver:

:p jamen kunne ikke hitte ud af link

Klasse!

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Tulipan skriver:

Tror du ikke det vil komme, hvis i ikke prøver ved et par måltider? Altså prøver at få det i ham, hvis han ikke vil.

Men hvis i slet ikke kan få noget i ham, så skal i jo til lægen.

Men kan jo være en perioede hvor han bare ikke skal have så meget.

Har haft de perioede, og ja man bliver sgu helt bekymret til sidste, men lige pludselig en dag, så sidder man med åben mund over hvor meget der så lige pludselig ryger ind.

jamen han er sådan en sjov for engang i mellem åbner han munden og siger mmmm fordi det samger godt og han får det mad han skal have for hvis han ikke er mæt er han ked og pyller bag efter sjovt nok og hvis han har fået nok smiler han og er tilfreds og griner og pjatter... måske er han bare et fjolle hovede og alt er sjov og ballade og der for han gør det fordi der skal ske noget hele tiden

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

B&J skriver:

jamen han er sådan en sjov for engang i mellem åbner han munden og siger mmmm fordi det samger godt og han får det mad han skal have for hvis han ikke er mæt er han ked og pyller bag efter sjovt nok og hvis han har fået nok smiler han og er tilfreds og griner og pjatter... måske er han bare et fjolle hovede og alt er sjov og ballade og der for han gør det fordi der skal ske noget hele tiden

Ja det kan godt være Men bar ei får lid ti ham. Måske tænder?

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Baagøe skriver:

Jeg har samme problem med Laura under aftensmaden lige for tiden, og jeg ignorerer hende og tilbyder hende 5-6 gange i alt Hun er 11 mdr forresten.

desværre er det her hele dagen og han er sulten når jeg vil give ham mad...

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Baagøe skriver:

Klasse!

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Tulipan skriver:

Ja det kan godt være Men bar ei får lid ti ham. Måske tænder?

ja hvem ved det er jo snart på tide han får dem hvem ved der sker jo også så mange ting når man er 7mdr og mere man kan se på og lave ballde med hihihi

Anmeld

4. oktober 2010

Pige2009

B&J skriver:

desværre er det her hele dagen og han er sulten når jeg vil give ham mad...

Laura spiser ok til morgenmad, men rugbrøddet til frokost nægter hun at spise, men vil i stedet have pålægget. Hun er simpelthen så stædig, så hun ikke spiser rugbrødet selvom hun er sulten, så hun får faktisk ikke ret meget mad for tiden.

Jeg tænker lidt, at hun måske er ved at gro en tand, så det er derfor hun ikke spiser. Kan det være det samme hos jer?

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

B&J skriver:

ja hvem ved det er jo snart på tide han får dem hvem ved der sker jo også så mange ting når man er 7mdr og mere man kan se på og lave ballde med hihihi

Ja og grænser der skal afprøves

Anmeld

4. oktober 2010

B&J

Tulipan skriver:

Ja og grænser der skal afprøves

nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.