Hvad står aftensmaden på hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. februar 2008

Charlotte_82

Her skal vi ha pitabrød. Så det er ganske nemt og lækkert idag :P imorgen står den nok på spaghetti bolognaise(staveplade tak*G*) og så er jeg ikke lige kommet videre i min planlægning men frikadeller kunne være et bud senere på ugen :D

Knus fra Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2008

SaNiNa

Hjemmelavet suppe som jeg lavede i går.

Anmeld

11. februar 2008

MorCamilla

Her skal vi have hjemmelavet pizza som svigermor lavede i går :-) søde svigermor.... Jeg er blevet opereret i mit håndled og kan derfor ikke lave så meget lige i tiden, for det er self. også den gode hånd der skulle skæres i - som der nu er gips på.. Så resten af ugen står den på det kasper bestemmer sig for at lave... :-)

Anmeld

11. februar 2008

Vi skal have fiskefrikadeller, remouladesauce (3 dl A38 0,1%, 50 g letremoulade, ½ tsk karry, 1 tsk citronsaft, ¼ tsk sødemiddel, ¾ tsk groft salt, friskkværnet peber), gulerodssalat og et stykke rugbrød til - dejlig nemt :)

Anmeld

11. februar 2008

stine

vi skal have lasagne og gulerods salat. let og nemt hurra for knorr

Anmeld

11. februar 2008

Charlotte

Æggekage med fyld af kartofler og oksepølser.. med godt rugbrød og purløg til. Dejlig nemt :)

Anmeld

11. februar 2008

Charlotte_82

mums :D så har jeg da også lidt nye ideer til hvad vi kunne finde på hvis vi løber tør for ideer ;)

Anmeld

11. februar 2008

Pia.

vi skal have brændende kærlighed.... - dette er lige valgt da den store spiser hos sin veninde og ikke er så glad for kartoffelmos, så det måtte blive i dag når han ikke er hjemme.
Så frikadellerne med ovnbagte kartofler, råkost og flüte er rykket til i morgen.

Knus Pia, der har en dejlig mand(L) der skræller kartofler - det er jeg nemlig ikke så glad for...

Anmeld

11. februar 2008

Heidi.

Hejsa..

Vi skal have spaghetti med kødsauce- dejlig nemt og børnene kan godt lide det..

Kh Heidi

Anmeld

11. februar 2008

Mimic

vi skal have alaska sej m. pasta og fløde krydder sauce, (lavet med maizena cremefine, så den ikke er så fed)... boller i karry er blevet rykket til i morgen (det er min livret) senere på ugen står den på lasagne og salat og frikadeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.