forbudt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

SussieThyssen

Amso skriver:

nåååår, det forklarer jo det hele..  men så er det da heldigvis ikke mig der er helt gal på den. hehe

LOL

Faktisk burde alle, når de har passeret de 3 år holde sig fra ren mælk, da vores tarmsystem ikke er gearet til at nedbryde mælken.
Sikke en masse mavesår og mave-tarm problemer folk ville undgå senere i livet.
Så er det langt bedre at indtage "mælken" i form af ost og fx tykmælk eller cultura, samt en kalktabs hver dag.
Der er allerede en hel del forskere, der er begyndt at hælde til den holdning, så mon ikke man med tiden vil finde ud af det.

Iøvrigt er de fleste asiater mælkeallergikere...vidste I det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Amso

SussieThyssen skriver:

LOL

Faktisk burde alle, når de har passeret de 3 år holde sig fra ren mælk, da vores tarmsystem ikke er gearet til at nedbryde mælken.
Sikke en masse mavesår og mave-tarm problemer folk ville undgå senere i livet.
Så er det langt bedre at indtage "mælken" i form af ost og fx tykmælk eller cultura, samt en kalktabs hver dag.
Der er allerede en hel del forskere, der er begyndt at hælde til den holdning, så mon ikke man med tiden vil finde ud af det.

Iøvrigt er de fleste asiater mælkeallergikere...vidste I det???

ja de opdager jo hele tiden nye ting de "geniale" forskere. den med mælken er nok god nok, men mange ting ændre de sku på frem og tilbage hele tiden..

Nej det vidste jeg ikke, så blev jeg det klogere

Anmeld

4. oktober 2010

SussieThyssen

Amso skriver:

ja de opdager jo hele tiden nye ting de "geniale" forskere. den med mælken er nok god nok, men mange ting ændre de sku på frem og tilbage hele tiden..

Nej det vidste jeg ikke, så blev jeg det klogere

Ja..det har du bare så ret i.
Den ene dag siger de det ene, og den næste dag det andet...jeg tror, at det vigtigste er at bruge sin sunde fornuft, og tænke selv

Anmeld

4. oktober 2010

Amso

SussieThyssen skriver:

Ja..det har du bare så ret i.
Den ene dag siger de det ene, og den næste dag det andet...jeg tror, at det vigtigste er at bruge sin sunde fornuft, og tænke selv

præcis..

Anmeld

4. oktober 2010

tumle81

Jeg er ikke så god til at give mine børn røde pølser, synes ikke selv de er særlig lækre og foretrækker de alm brune!

Den 3 stjernede salami kommer aldrig indenfor vores døre, synes simpelthen den er ulækker og ikke egnet som pålæg for vores familie!

Ellers er der vist ikke sådan noget forbudt, slik og sodavand hører ikke til i hverdagen men fredag og lørdag...

Knus kathrina

Anmeld

4. oktober 2010

wamse

Jeg tror ikke jeg kan komme i tanke om noget som er forbudt her :-)

Anmeld

4. oktober 2010

Gustavsmor

Det eneste jeg ikke kan lide at Gustav (3 år) spiser er bolcher, er så nervøs for at han får det i den gale hals, så det har han faktisk aldrig fået....

Anmeld

4. oktober 2010

quar20

Tino er 19 mdr. og han har fået lov til at spise en flødebolle.. det gør vi ALDRIG mere - i guder et sukkertrip han fik sig..!! - så han får ikke slik eller sodavand..!!

alkohol og tobak er selvfølgelig også forbudt herhjemme..!!

Om lørdagen hygger vi med frugt, og kiks - til fødselsdage må han godt få et lille stykke kage - men syntes ikke det er nødvendigt at man propper ungerne med alt for meget sukker..!!

Anmeld

4. oktober 2010

maria_wlt

Selvfølgelig ingen alkohol eller røg.. Vi kommer ikke steder hvor de ryger inde mens vi er der..

INGEN kage, slik, sodavand... I det hele taget produkter med masser af sukker..

Anmeld

4. oktober 2010

NatasjaL

tusind tak for jeres svar allesammen!

er glad for jeg ikke er den eneste der ikke er så sibbet hvad angår ting, men den med bolcher ( staves ) hopper jeg også med på, det har vores datter aldrig fået endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.