Hjælp Babyalarmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Englebisse

Jibbe skriver:

Har også super Nova og de fejler intet! De er super gode og ingen støj fra andet end baby:-)

Nu har jeg købt en super nova og håber jeg bliver lige så glad for den som jer, og så mange andre herinde er for den. Den ser også rigtig lækker ud.

Den har også hele tiden været vores første indskydels til at købe den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

saxa

Englebisse skriver:

Nu har jeg købt en super nova og håber jeg bliver lige så glad for den som jer, og så mange andre herinde er for den. Den ser også rigtig lækker ud.

Den har også hele tiden været vores første indskydels til at købe den

Det er også en super god baby alarm!! Håber i bliver glade for den.. Det har vi nemlig været..

Anmeld

10. oktober 2010

Englebisse

saxi skriver:

Det er også en super god baby alarm!! Håber i bliver glade for den.. Det har vi nemlig været..

Ja nu har vi brugt de super nova godt i en uge og vi er bare super glade for dem Så godt vi tog det valg.

Anmeld

10. oktober 2010

Kløver

Englebisse skriver:

Hej alle

Er ikke helt sikker på om dette emne hører til her, men vi skal hvertfald ud og købe en babyalarm. Vi er i tvivl om hvad vi skal købe Der er jo virkelig mange på markedet. Vi har hørt at super nova skulle være rigtig god, men da vi var en tur i babysam for at høre hvad de anbefalede sagde de at de havde fået mange tilbage af super nova. Vi skal kun bruge babyalarmen primert i barnevogen. Vores pige på 3 uger er meget stille og græder sjældent så det skal være en babyalarm som kan opfange hendes små knirk og grynten

Kom frisk med jeres brug af babyalarmer og råd om hvad der godt og skidt osv....

Kender kun til super nova, og dem jeg kender der har den, er alle super glade for dem, vi har selv reserveret supernova, til udendørs brug.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.