Hjælp Babyalarmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Englebisse

Malthes mor skriver:

Her hos os er det Prima Nova. De kan ikke andet end at være babyalarmer, men de fungere perfekt. Opfanger hvert et lille pip fra lillemanden, men de er jo ikke teknisk smarte på nogen måder.

Det er jo heller ikke vigtigt om de er tekniske smart bare de opfanger lyden som de skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Malthes mor

Englebisse skriver:

Det er jo heller ikke vigtigt om de er tekniske smart bare de opfanger lyden som de skal

Det har du fuldt ud ret i, men for nogen er det vigtigt at der er termometer, så der kan måles hvor varmt det er i vognen og hvor varmt det er udenfor. Og for andre er det vigtigt at de kan se den lille, mens han/hun sover osv. Og for andre igen er det vigtigt at de kan tale til den lille via alarmen.

Anmeld

4. oktober 2010

Lon1976

Englebisse skriver:

Vi købte faktisk en video-babyalarm, af mærket Graco. Den var på tilbud. Den virkede OK. Men senderen kunne kun køre via stikkontakten og der fulgte heller ikke batterier med til senderen. Så når man tog den ud af stikkontakten forsvandt billedet og man havde kun lyd på, hvis man havde sat batterier i. Men da vi ønsker at primært bruge alarmen i barnevognen er denne model faktisk ubrugelig. Så vi tog straks tilbage og fik byttet den til en Padiwico 968. Denne alarm startede med at modtage fjernsyn fra vores trådløse forbindelse til soveværelset, så vi måtte finde en ledig kanal. Senderen kunne heller ikke lade fra stikkontakten. Så hvis man skal bruge den i barnevognen skal man også købe batterier og have en særskilt lader. Lyden virkede ikke ordentligt, man hørte en masse brum. Billedet var også ustabilt med sne, som på et gammelt fjernsyn. Så vi skal have en babyalarm som er følsom og god til at opfange lyde, da hun er en stille pige. Så de to kan ikke anbefales til barnevogne, da begge sendere er lavet til at køre på stikkontakt.

1000-tak for dit svar.

Nu er min mand en som virkelig undersøger tingene før han køber, og han er selv teknikker, så lidt forstand har han vel på tingene  men jeg vil da i hvert fald nævne det du skriver for ham.

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Vi har købt en Padwigo 926 og er super glade for den, den virker efter hensigten....

Anmeld

4. oktober 2010

Englebisse

Lon1976 skriver:

1000-tak for dit svar.

Nu er min mand en som virkelig undersøger tingene før han køber, og han er selv teknikker, så lidt forstand har han vel på tingene  men jeg vil da i hvert fald nævne det du skriver for ham.

Ja min mand er ingeniør og undersøger virkelig også tekniske ting før han køber noget. problemet med de her alarmer står ingen steder at de ikke går til barnevogne før man køber pakken og læser brugsanvisningen Selvfølgelig kan de godt bruges, men så der somsagt ikke noget billede.

Anmeld

4. oktober 2010

Englebisse

noname skriver:

Vi har købt en Padwigo 926 og er super glade for den, den virker efter hensigten....

Ok ja den har jeg heller ikke hørt så meget om. Hvor har I købt den henne?

Anmeld

4. oktober 2010

bette

super nova har en ny og forbedret en på markedet.. som jeg så vhar købt.. det er den gamle model som der har været en del problemer med. 

de sagde ihvertfald i babysam at denne model ikke havde været til rep.  så det er jo godt... og min veninde anbefalede mig den også

Anmeld

4. oktober 2010

Malonde1985

Kigger lige med her  skal også ha fundet nogle babyalarmer til om 3-4 mdr... Laaaang tid endnu, men derfor kan man jo godt kigge!

Så idag I Elgiganten at de har nogle Phillips Avent... Men kender dem ikke - nogen der ved om de er gode?? De kostede ca. 300,-. hvad koster dem fra Ikea og er de gode???

Anmeld

4. oktober 2010

NoName

Englebisse skriver:

Ok ja den har jeg heller ikke hørt så meget om. Hvor har I købt den henne?

Vi har købt den i babysam

Anmeld

4. oktober 2010

Jibbe

Har også super Nova og de fejler intet! De er super gode og ingen støj fra andet end baby:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.