Hjælp Babyalarmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Englebisse

Hej alle

Er ikke helt sikker på om dette emne hører til her, men vi skal hvertfald ud og købe en babyalarm. Vi er i tvivl om hvad vi skal købe Der er jo virkelig mange på markedet. Vi har hørt at super nova skulle være rigtig god, men da vi var en tur i babysam for at høre hvad de anbefalede sagde de at de havde fået mange tilbage af super nova. Vi skal kun bruge babyalarmen primert i barnevogen. Vores pige på 3 uger er meget stille og græder sjældent så det skal være en babyalarm som kan opfange hendes små knirk og grynten

Kom frisk med jeres brug af babyalarmer og råd om hvad der godt og skidt osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Mira0911

Vi kender kun til Ikea babyalarmen... Den er vi meget tilfredse med... :) 

Anmeld

3. oktober 2010

Lon1976

Jeg kigger lige med her - min mand er af den overbevisning, at vi skal have en med skærm, så er det jo mest teknisk  haha

Anmeld

3. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har en Super Nova og der har ALDRIG været noget galt med den. Vi har den nu til nr. 2 og er 3 år gamle. De har været et utal af gange på gulvet uden der er sket noget.

Dem jeg kender som har Super Nova har alle været glade for dem

Anmeld

3. oktober 2010

Englebisse

Lon1976 skriver:

Jeg kigger lige med her - min mand er af den overbevisning, at vi skal have en med skærm, så er det jo mest teknisk  haha

Vi købte faktisk en video-babyalarm, af mærket Graco. Den var på tilbud. Den virkede OK. Men senderen kunne kun køre via stikkontakten og der fulgte heller ikke batterier med til senderen. Så når man tog den ud af stikkontakten forsvandt billedet og man havde kun lyd på, hvis man havde sat batterier i. Men da vi ønsker at primært bruge alarmen i barnevognen er denne model faktisk ubrugelig. Så vi tog straks tilbage og fik byttet den til en Padiwico 968. Denne alarm startede med at modtage fjernsyn fra vores trådløse forbindelse til soveværelset, så vi måtte finde en ledig kanal. Senderen kunne heller ikke lade fra stikkontakten. Så hvis man skal bruge den i barnevognen skal man også købe batterier og have en særskilt lader. Lyden virkede ikke ordentligt, man hørte en masse brum. Billedet var også ustabilt med sne, som på et gammelt fjernsyn. Så vi skal have en babyalarm som er følsom og god til at opfange lyde, da hun er en stille pige. Så de to kan ikke anbefales til barnevogne, da begge sendere er lavet til at køre på stikkontakt.

Anmeld

3. oktober 2010

Maddox

Kan også kun sige  for Super Nova...!

Anmeld

3. oktober 2010

Malthes mor

Her hos os er det Prima Nova. De kan ikke andet end at være babyalarmer, men de fungere perfekt. Opfanger hvert et lille pip fra lillemanden, men de er jo ikke teknisk smarte på nogen måder.

Anmeld

3. oktober 2010

Englebisse

MoarJ skriver:

Vi kender kun til Ikea babyalarmen... Den er vi meget tilfredse med...  

Dem har jeg godt nok ikke hørt så meget om. Tror faktisk ikke jeg var klar over man kunne få ikea babyalarm

Anmeld

3. oktober 2010

Mira0911

Englebisse skriver:

Dem har jeg godt nok ikke hørt så meget om. Tror faktisk ikke jeg var klar over man kunne få ikea babyalarm

Hehe det kan man sagtens... Troede heller ikke selv at man kunne... 

Anmeld

3. oktober 2010

Englebisse

MoarHvidovre skriver:

Vi har en Super Nova og der har ALDRIG været noget galt med den. Vi har den nu til nr. 2 og er 3 år gamle. De har været et utal af gange på gulvet uden der er sket noget.

Dem jeg kender som har Super Nova har alle været glade for dem

Jeg har også flere veninder som har super nova og som er virkelig glade for den. Så det bliver nok den vi køber istedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.