Hej. jeg er hjemmegående :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2008

...

Jeg gik hjemme på sygeorlov i 15 mdr med min datter. Og skulle bare Ud til sidst. Jeg kan godt lide og arbejde, så jeg kommer aldrig til og gå frivilligt hjemme igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Mt4

Hejsa.
Jeg er også næsten hjemmegående, har 20 timer om ugen og nogle af dem hjemmefra. Det har gjort at vores børn har haft den glæde af kunne være hjemme. Når jeg skriver glæde er det fordi de som små har nydt ikke at skulle vækkes og ud tidligt om morgen. vores ældste var ca 10 år da han fandt ud af at sfoen er åben i sommerferien, vi gik forbi en, en dag og han stoppede op og kiggede, så sagde han, mor hvorfor er der børn i sfoen, jeg forklarede at deres forældre jo var på arb. Jamen sagde, det er jo sommerferie. Senere har han sget at synes det har været dejligt ikke at skulle passes altid.
det kræver noget andet at have sine børn hjemme, men var så heldig da drengene var små at mine veninder også havde børn i samme alder, så vi har lavet rigtig maget sammen og ungerne har leget meget med hinanden.
Nu med lillesøster, som også er hjemme, træner jeg dagligt pga hendes ds. der kommer fys 1 gang om mdr. og vi får øvelser for. Hun går til ridning og i legestue og til musik og bevægelse så selv om hun er hjemme sker der ugentlig noget for hende. Og så har hun jo de 3 brødre der holder gang i hende.
Det er en gave at se sine børn vokse op, så kort tid af sit liv, pludselig er de store og flyver fra reden. Intet arb. kan måle sig med den fornøjelse at se sine unger udvikle sig og blive mere og mer selvstændige. Men vi er jo forskellige, jeg vil bare ikke bytte....

Anmeld

8. april 2009

Kvindemin

Mt4 skriver:

Hejsa.
Jeg er også næsten hjemmegående, har 20 timer om ugen og nogle af dem hjemmefra. Det har gjort at vores børn har haft den glæde af kunne være hjemme. Når jeg skriver glæde er det fordi de som små har nydt ikke at skulle vækkes og ud tidligt om morgen. vores ældste var ca 10 år da han fandt ud af at sfoen er åben i sommerferien, vi gik forbi en, en dag og han stoppede op og kiggede, så sagde han, mor hvorfor er der børn i sfoen, jeg forklarede at deres forældre jo var på arb. Jamen sagde, det er jo sommerferie. Senere har han sget at synes det har været dejligt ikke at skulle passes altid.
det kræver noget andet at have sine børn hjemme, men var så heldig da drengene var små at mine veninder også havde børn i samme alder, så vi har lavet rigtig maget sammen og ungerne har leget meget med hinanden.
Nu med lillesøster, som også er hjemme, træner jeg dagligt pga hendes ds. der kommer fys 1 gang om mdr. og vi får øvelser for. Hun går til ridning og i legestue og til musik og bevægelse så selv om hun er hjemme sker der ugentlig noget for hende. Og så har hun jo de 3 brødre der holder gang i hende.
Det er en gave at se sine børn vokse op, så kort tid af sit liv, pludselig er de store og flyver fra reden. Intet arb. kan måle sig med den fornøjelse at se sine unger udvikle sig og blive mere og mer selvstændige. Men vi er jo forskellige, jeg vil bare ikke bytte....

Smukt

Anmeld

29. marts 2010

Soap

Hej : ) 

Jeg er også hjemmegående : ) 

Hvor er i andre mon fra i landet ? 

Nord for Århus her 

Anmeld

29. marts 2010

Miamaja

jeg er ogsaa hjemmegaaende. Men der skal mere til i min hverdag end kun barnet og jeg dognets 24 timer. ogsaa for barnets skyld synes jeg, saa det er godt at fylde hverdagen lidt med andet og andre voksne mennesker. vi har en alletiders modregruppe som vi modes med hver uge og tager paa venindeture sammen uden born. og saa er min nye interesse vores hundehvalp som jeg skal traene med, og saa lober jeg hver dag med begge hunde - bare mig alene. det giver mig ny energi

Anmeld

24. juli 2011

mustafa ali can

får  du penge fra kommunen ved at gå hjemme og går dine børn i vuggestue eller børnehave eller er de også hjemme sammen med dig det er rigtigt det bliver  stresset når man skal afleverer dem og hente og lave maden klar

Anmeld

24. juli 2011

Sabina92

anjamaria skriver:

Hej.

Jeg er hjemmegående og elsker det

Jeg er mor til 3 dejlige børn, en pige på 6 år(snart 7) en dreng på 4 år(snart 5) og en dreng på 1½ år.

Jeg har gået hjemme siden jeg fik min datter.

Jeg har fået tilskud til passning af eget barn noget af tiden, men det stopper når den yngste bliver 2 år, og så håber jeg at vi kan leve af mandens løn så jeg kan blive hjemme ved børnene.

Hilsen Anja

Jeg vil også gerne være hjemmegående, men skal lige regne sammen osv, på hvordan det kan gøres (: Jeg orker ikke den stressen, jeg vil nyde min søn han er trods alt kun lille en gang i hans liv..

Anmeld

24. juli 2011

Koen.

Sabina92 skriver:

Jeg vil også gerne være hjemmegående, men skal lige regne sammen osv, på hvordan det kan gøres (: Jeg orker ikke den stressen, jeg vil nyde min søn han er trods alt kun lille en gang i hans liv..

jeg siger bare GO FOR IT jeg har går hjemme med min datter, hun er nu 15 mdr, læser så godt nok fjernstudie samtidig men det kan klares når hun sover og gud hvor er det skønt hun skal desværre sendes ud når hun er mellem 18 og 20 mdr fordi jeg skal på SOSU skolen

Anmeld

24. juli 2011

Sabina92

Tanja. skriver:

jeg siger bare GO FOR IT jeg har går hjemme med min datter, hun er nu 15 mdr, læser så godt nok fjernstudie samtidig men det kan klares når hun sover og gud hvor er det skønt hun skal desværre sendes ud når hun er mellem 18 og 20 mdr fordi jeg skal på SOSU skolen

Jeg nyder bare at gå herhjemme (: så håber og regner meget med jeg bliver hjemme.. men nu må vi se hvordan tingen ser ud til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.