Hej. jeg er hjemmegående :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.420 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

anjamaria

Hej.

Jeg er hjemmegående og elsker det:D

Jeg er mor til 3 dejlige børn, en pige på 6 år(snart 7) en dreng på 4 år(snart 5) og en dreng på 1½ år.

Jeg har gået hjemme siden jeg fik min datter.

Jeg har fået tilskud til passning af eget barn noget af tiden, men det stopper når den yngste bliver 2 år, og så håber jeg at vi kan leve af mandens løn så jeg kan blive hjemme ved børnene.

Hilsen Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

moniquesmor

hvorfor vil du gerne gå hjemme ikke ondt ment bare et spørgesmål. :D

Anmeld

29. juli 2008

anjamaria

jeg vil gå hjemme fordi det passer ind i vores famillie og at jeg elsker at nyde mine børn hverdag. elsker at vi aldrig har en stresset hverdag:)

det var et valg jeg tog da vi fik vores ældste, og jeg har aldrig fortrut.

hilsen Anja

Anmeld

29. juli 2008

moniquesmor

synes det er fedt du har det sådan men kan du ikke føgle dig lidt ensom når alle andre er på arbejdet og du bare sidder der hjemme..?;)

Anmeld

29. juli 2008

anjamaria

ensom???nej, ikke med 3 børn i huset:D

joo engang imellem føler jeg mig da lidt ensom og keder jeg mig lidt, men syntes ikke at det er galt, der er jo hele tiden noget at lave. og det er også blevet en vane at gå hjemme.;)

Anmeld

29. juli 2008

H+S Skjolgborg.

jeg har mere eller mindre gået hjemme i 8 år til nov. og både elskede det og nu er jeg bare nået dertil jeg hader det på en måde.Føler jeg er hved af bleve kvalt af og til.
Jeg syntes ikke lige i længten er det ikke mig.Jeg savner af komme ud mellem mennesker opleve nået osv....
Jeg har kun været ude 16 uger efter jeg d.24/1-2001 føde mit 1 barn kom ud kort i 2002 3-4 uger også i 2003 i 12 uger ca det slutte
d.29/8-03 og endlig kom jeg ud igen her d 4/2-08 men måtte stoppe og derfor kort øvøv pga kommunen ikke kunne nå af finde ud af nået med en sfo eller ligne til min søn mens jeg forsatte så har nu siden 1/4 gået hjemme med min søn og GUDD jeg glæder mig til 11/8-08 hvor han skal i skole og jeg så også derefter kan komme ud i nået 20 timer og bleve bygge op til måske 37 timer.
Ja og få mere ind 8800 kr efter skat sku for lidt man får.
Sku godt manden får mellem 27000-44000 efter skat så vi ville godt kunne går jeg gik hjemme.
Men jeg gider bare ikke mere kun huset.børne og manden ville også gerne selv ud og møde nogle nye dejlig mennesker og tjene penge ind og mener også det ville gå mig bedre og det er mit sidste trin på min træppe for af være helt oppe efter alt det der er sket fra jeg var føde i aug 2006 mit andet barn...For af komme helt over min stress og panikangst.
Af og til syntes jeg også bare det er mega trist og ensom og mega kedligt af gå hjemme af og til er det også fint nok. Men stadig ville jeg tag det med ro og en dag af gange kan jeg arbejde en dag fuldtid så kan jeg kan jeg ikke så er det bare sådan det bare deltid eller hva jeg nu kan..(H)

Anmeld

29. juli 2008

MorCamilla

Hejsa AnjaMarie..

Hvor lyder det til at du hygger dig hjemme hos dine børn. Jeg er også selv hjemmegående mor, og jeg elsker det... Hver eneste dag nyder jeg at vi ikke skal stresse om morgenen osv.. Det er bare skønt..
Jeg har en søn på 2½ år, som nu går i dagpleje på ca ½ tid, så jeg har også et par timer om dagen for mig selv... Det er skønt, så jeg kan nå de daglige gøremål inden Mikkel (sønnen) kommer hjem igen, så vi bare kan hygge uden at skal tænke over ret meget andet...

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. september 2008

Carina:-)

Jeg er også hjemmegående,og indtil videre keder jeg mig heller ikke:)

Man har jo også selv lidt at sige,sørger for at komme ud med veninder både med børn ,men også uden børn :P

Anmeld

24. september 2008

A.

det lyder til du hygger dig med dine børn..
jeg har desværre i råd til være hjemmegående..
kun ellers tænkem ig at være hjemme indtil den lille er måske 3 år gammel

Anmeld

26. september 2008

anjamaria

Det med at få råd til det er nok den værste del ved at være hjemmegående:( Jeg håber at vi kan få råd til at jeg går hjemme til den mindste er min. 3 år. Men nu stopper jeg med at få pasning til eget barn:'( Men håber at det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.