hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

NatasjaL

ESV skriver:

Altså vi kører den stil herhjemme der hedder alt med måde, lidt er godt men ikke overdrive hvis du forstår??

Jeg prøvede vægtvogterne for nogle år siden og jeg vil IKKE anbefale den.. Der er begrænsninger på alt, selv sukkerfri tyggegummi og det var mere end jeg kunne klare........

Det vi har gjort er at skifte ris og pasta ud med grov varianter, købe det brød med flest kostfibre spise fedtfattigt kød osv og selvfølgelig masser af grøntsager..

Det med at spise MEGET langsomt har virkelig virket for mig, jeg spiser under det halve nu af hvad jeg plejer.. Men syntes det er svært for det er en rigtig dårlig vane at spise meget hurtigt..

Hvis du har lyst til noget sødt, så spis lakridser, melon eller vindruer melon og vindruer indeholder mest vand og derfor bliver det anbefalet..

Men det er rigtig svært, jeg levede af næsten ingenting i 4 måneder før jeg fik banket i bordet og fik tjekket mit stofskifte, og det er så lavt at jeg faktisk ingen naturlig forbrænding har, det kan løses med medicin og det starter jeg snart på.. Har du overvejet at få tjekket dit????

ja det kunne da være det var en løsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.