Hjælp, jeg er ved at få kolde fødder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2008

Tynen

birgittemarie skriver:

Tynen, jeg vidste slet ikke, at du havde fået husherren med på babyplanen 8D Fedt!!

Knus fra Birgitte

Lad mig sige det sådan: Han protesterer i hvert fald ikke mere ;)

Ej, han siger at han næsten er 100% sikker på at det ikke bliver noget problem til den tid :)
Her den anden dag sad han og ledte efter et andet (pige)navn der passer til Stella - Jeg var sgu da lige ved at falde ned af sofaen 8D

Helt ærlig - Så tror jeg også det er derfor jeg er gået lidt i panik.
Nu hænger han jo ikke i bremsen mere, så nu bliver det måske snart en realitet!! YAIKS!!

Læste lige dit indlæg og det er faktisk også nogen af de tanker jeg har siddet med.
Nogle af dem har endda været omvendte - Jeg var bange for at komme til at elske den helt nyfødte og hjælpeløse baby endnu mere end Stella - Arhmen det er så frygteligt hvis man ikke kan rumme 2!
Ja, jeg har aldrig påstået at min tankegang skulle være nem ;)
Men egentlig god pointe Marie har fat i med Lisbeth og alle ungerne :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Tynen

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Jeg har det præcis som dig Tynen... Jeg kan overhovedet heller ikke forestille mig at skulle bryde den idyl der er nu hvor vi leger 'far, mor og (ET) barn'! Jeg har selv tre søskende, og ved at jeg med sikkerhed vil prøve at få flere børn. Men jeg kan slet, slet ikke overskue at tænke på det nu. Jeg er heller ikke skruk på den måde som du er (eller har været?), selvom jeg dog kan få voldsom længsel efter igen at skulle amme og nusse sådan en lillebitte hjælpeløs baby. Jeg tror helt sikkert der går i hvert tilfælde et års tid før vi igen går igang med de indledende øvelser til projekt baby, for vi nyder simpelthen denne tid helt vildt alle sammen. Og selvom det selvfølgelig også er skønt og vidunderligt at få barn nummer to, så må det altså også være benhårdt til tider når man jo kun har to arme - som Marie siger i BM's indlæg... KH Astrid Hov, tillægsspørgsmål til Tynen: Hvordan kan det være at det netop SKAL være om 3 måneder? Kunne I ellers ikke bare vente i 6 måneder og så se om du føler dig mere klar på det tidspunkt? [/citat] Jeg har, som dig, også 3 søskende og er slet ikke i tvivl om at Stella ikke skal være enebarn. Men det er netop som du siger - Den idyl man har ny er svær at bryde netop fordi man har det så godt. Jeg kan bare ikke finde ud af om man nogensinde bliver klar til det alligevel?! Og så svar til tillægsspørgsmålet: Det lyder så "forkælet"det svar her, men jeg kan ikke gøre for det :) Jeg synes bare det var så hyggeligt at være "nygravid" om vinteren, juleaften, nytårsaften osv., mens det bare var helt specielt at rende rundt med kæmpe mavse om sommeren! Og så synes jeg det var fedt at have en nyfødt i den tid. Lige nu kan jeg slet ikke se det hyggelige i at skulle føde i vintermånederne - Men det er nok fordi jeg ikke har prøvet det?! (Og ja, jeg ved godt at man ikke bliver lovet et barn, bare fordi man bliver gravid :$)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.