nu melder jeg mig her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Mutti2

Astasmor skriver:

Det mener han er nemmest for hende. Ikk for at han kan få flere penge eller noget som helst vi skal ha hende hver anden uge

Først et KÆMPE knus til dig søde

Dernæst... Hvis du lader faderen få bopælsretten. Så får du ikke ekstra støtte, ingen forhøjet SU... Ingen børnepenge og du skal betale bidrag til faderen! Så det vil klart være en fordel for dig at flytte adressen med dig!

Håber i finder ud af en god løsning... Du er velkommen til at skrive på privaten.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

louise8723

Astasmor skriver:

Det mener han er nemmest for hende. Ikk for at han kan få flere penge eller noget som helst vi skal ha hende hver anden uge

æhm hvor gammel er hun? for det er da noget med at op til 2-3 års alderen skal barnet bo hos sin mor

Desuden vil jeg nok sige at hvis man tænker på tidligere indlæg du har lavet om din kæreste.. så er det da helt klart bedst at hun bor hos dig.. Tænk på din datter!!

Anmeld

2. oktober 2010

NinaNymannMadsen

CamiRon skriver:

Hvorfor er det nemmest for hende. Asta er da ligeglad.

det ved jeg ikke...
men har snakket med ham og vi går på komunnen på mandag og finder ud af det.

Anmeld

2. oktober 2010

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

æhm hvor gammel er hun? for det er da noget med at op til 2-3 års alderen skal barnet bo hos sin mor

Desuden vil jeg nok sige at hvis man tænker på tidligere indlæg du har lavet om din kæreste.. så er det da helt klart bedst at hun bor hos dig.. Tænk på din datter!!

hun er kun 15 mdr.
jah. det nok rigtig nok.

Anmeld

2. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Milla-Victoria's mor skriver:

Først et KÆMPE knus til dig søde

Dernæst... Hvis du lader faderen få bopælsretten. Så får du ikke ekstra støtte, ingen forhøjet SU... Ingen børnepenge og du skal betale bidrag til faderen! Så det vil klart være en fordel for dig at flytte adressen med dig!

Håber i finder ud af en god løsning... Du er velkommen til at skrive på privaten.

Knus

ja okay.
ja vi finder en løsning og finder ud af hvordan det hele skal gøres og sådan noget
skal nok skrive hvis der er noget er meget glad for hjælp fra jer alle sammen.

Anmeld

2. oktober 2010

louise8723

Astasmor skriver:

hun er kun 15 mdr.
jah. det nok rigtig nok.

Altså hvis jeg var dig så ville jeg sætte foden til jorden med det samme og så bare sige Hey mester.. Jeg flytter og Asta flytter med.. For det er bedst for hende. Ellers må du søge i statsamtet hvis du vil brokke dig!

På en eller anden måde tror jeg at det med at han skal have adressen omhandler at du så mister meget, plus at du skal betale til ham.

Anmeld

2. oktober 2010

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

Altså hvis jeg var dig så ville jeg sætte foden til jorden med det samme og så bare sige Hey mester.. Jeg flytter og Asta flytter med.. For det er bedst for hende. Ellers må du søge i statsamtet hvis du vil brokke dig!

På en eller anden måde tror jeg at det med at han skal have adressen omhandler at du så mister meget, plus at du skal betale til ham.

jah. vi har snakket om at det bliver sådan at vi har hende en uge af gangen hver. så ser hun os begge nemlig.. og er der nogen gange hun er syg tager han hende da han er førtidspansionist så han går hjemme alligevel hele tiden jo.

holder også på hun skal have adresse ved mig, netop da jeg kun er på SU

Anmeld

2. oktober 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Tillykke med beslutningen om at blive enlig mor.

Du går en ny anderledes og spændende tid i møde. Ud fra dine tidligere indlæg tror jeg du bliver super glad for det. Du skal nok klare det fint og jeg tror du bliver lettet over at slippe for alle frustrationerne.

Hvis jeg var dig ville jeg gå på kommunen og bede om akut hjælp til lejlighed.

Derefter ville jeg holde på at være bopælsforældre. Jeg ville ikke lave en 7/7 aftale med faren når hun ikke er ældre og slet ikke med hans arrangagement, men derfor er det jo ikke umuligt at han godt kan få hende af og til i løbet af ugen. Hvis jeres samarbejde stadig er fint behøver tingene ikke være så nøje delt op, men jeg tror det er meget vigtigt for Asta når hun ikke er ældre at have en fast base, et fast hjem hvor hun hører til. Hun er også så lille, så jeg tror ikke det ville være sundt for hende at undvære dig i 7 dage. Jeg ville gå efter max en overnatning til at starte med.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

3. oktober 2010

louise8723

Astasmor skriver:

jah. vi har snakket om at det bliver sådan at vi har hende en uge af gangen hver. så ser hun os begge nemlig.. og er der nogen gange hun er syg tager han hende da han er førtidspansionist så han går hjemme alligevel hele tiden jo.

holder også på hun skal have adresse ved mig, netop da jeg kun er på SU

Håber i finder ud af det.. men bare husk at det er Asta du skal tænke på og ikke ham.. Skriv endelig privat hvis der er noget

Anmeld

3. oktober 2010

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

Håber i finder ud af det.. men bare husk at det er Asta du skal tænke på og ikke ham.. Skriv endelig privat hvis der er noget

tænker også på asta. og ved hun elsker sin far.

skal jeg nok hvis der er noget søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.