Skal ud og se på hus del 2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

ivfmarie

Lise... vil du være min "stand in" på onsdag? Jeg er slet ikke nervefast nok til den slags! 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Lise... vil du være min "stand in" på onsdag? Jeg er slet ikke nervefast nok til den slags! 8D

JA! 8D Elsker at kigge på huse...

Ej - det er sgu da også frygteligt at virke ikke så imponeret og lidt ligeglad hvis man bare ser HUSET!!! Vi mistede faktisk ét på det der game, men så fik vi jo bare et andet et (mindre, billigere, og i et meget bedre område). Men da vi bød på det vi endte med at købe sagde vi også at der var et andet et vi havde meget kig på, hvilket der ikke var, men vi bød 150.000 under prisen, og endte på 100.000 under :))

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Ja, der er jo altid et andet hus.. Men jeg er bare typen der forelsker mig totaaalt i det vi har kigget på, og jeg er sikker på at jeg dør hvis vi ikke får det. I vores tid som huskiggere har jeg allerede været dødforelsket tre gange (!!)... Så mon ikke jeg overlever hvis det ikke går med dette hus.

Anmeld

29. juli 2008

Marco2

Sådan som markedet er nu, skal man byde under. Det er totalt købers marked.

Så Marie hvis det står til 1245.000 vil jeg mene I max skal byde 1,1 i første hug. Nu ved jeg self ikke hvor lang tid det har stået til salg... Men hvor meget man kan byde under er jo også meget baseret på tilstandsrapporten. Mægler har typisk sat prisen inden tilstandsrapporten foreligger, for han har jo sat en pris på huset inden han har fået det "til salg". Så er der nogle k2-3 stykker vurderer man hvad det vil koste at udbedre og så byder man yderligere under det. Så jeg vil sige start med at byde 50.000 + rep iflg tilstandrapport under den udbudte pris. Måske ovenikøbet mere hvis huset har ligget længe og der generelt er en lang liggelængde for husene i området....

Bare lige et par idéer fra mig..

AG - som også er på huskig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.