Skal ud og se på hus del 2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Nadi

Så har vi været ude og se på hus idag, og jeg er bare solgt! Det var bare perfekt og jeg kunne virkelig godt se mig selv bo der. Selve huset er fra '74, og der skal gøres en del, men det er noget vi kan ta løbende og så kan noget maling gøre underværker 8D Haven er bare skøn, der er tre terasser s vi får både morgensol og eftermiddags/aftenssolen. Der er en urtehave og et drivhus, og det er liiiige mig! Elsker sådan noget, det er så hyggeligt (C) Der er mega meget opbevaringsplads så det er jo også perfekt eftersom vi har brug for det :P Men for pokker hvor var det bare lige os, det kan blive super lækkert med tiden og jeg håber så meget det bliver vores. Vi var hold nr. 2 der så på det og vi vil komme med et bud på 930.000kr og så håber vi på at lande på 980-950.000kr og så håber vi at det andet hold ikke er lige så interesseret som os eller kan give fuld pris :$ -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Kaufie

Det lyder godt nok superlækkert med masser af plads, hele tre terasser og en skøn have....

Kydsede fingre herfra rækkehuset, der bare ikke vil køle af til natten....

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Det er da super fedt :)

Håber dælme I får det når du er så hooked!!

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Tynen skriver:

Ja det håber jeg også bare sindsygt meget!!! Er allerede begyndt at indrette det inde i hovedet :$8D

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Nadi skriver:

Tynen skriver:

Ja det håber jeg også bare sindsygt meget!!! Er allerede begyndt at indrette det inde i hovedet :$8D

Hvorfor undrer det mig bare ikke (L)

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Hvorfor undrer det mig bare ikke (L)

Fordi du kender mig for godt :D

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Åhhh hvor skønt Nadi! Og sindsygt spændende! Jeg ved godt hvordan du har det - vi skal se et i morgen, og jeg er helt dårlig ved tanken om at nogen kan nå og se det og byde på det inden vi når at byde... Ren gyser 8(

930.000 kr.. stod det ikke til 1.040.000 eller deromkring? Er det "normalt" at byde så meget under? Giv mig lige et par tip... "vores" står til 1.245.000, kan vi mon tillade os at byde 1.150.000?
Sjovt nok at jeg er så ringe til at prutte om prisen - jeg er ellers ægte nordjyde!!

hÅBER AT ALT FLASKER SIG FOR JER, OG AT i KAN KALDE JER HUSEJERE INDEN LÆGNE (ups, caps)

(H) Marie

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

ivfmarie skriver:

Åhhh hvor skønt Nadi! Og sindsygt spændende! Jeg ved godt hvordan du har det - vi skal se et i morgen, og jeg er helt dårlig ved tanken om at nogen kan nå og se det og byde på det inden vi når at byde... Ren gyser 8(

930.000 kr.. stod det ikke til 1.040.000 eller deromkring? Er det "normalt" at byde så meget under? Giv mig lige et par tip... "vores" står til 1.245.000, kan vi mon tillade os at byde 1.150.000?
Sjovt nok at jeg er så ringe til at prutte om prisen - jeg er ellers ægte nordjyde!!

hÅBER AT ALT FLASKER SIG FOR JER, OG AT i KAN KALDE JER HUSEJERE INDEN LÆGNE (ups, caps)

(H) Marie

Det er nemlig bare total gyser-stemning 8( Jo det står til 1.050.000,- men det har været til salg i et halvt år og sælger har alledere noget andet at bo i. Grunden til at vi også går lidt langt ned er fordi der skal skiftes to døre og vinduerne skal også skiftes ihvertfald i løbet af 2 år. Og så håber vi på at de er til at handle med så vi får den pris vi gerne vil lande på. Altså et afslag på 100.000,-

Tak :) Jeg håber også snart at vi er husejere. Ej det er så vildt at tænke på!

Anmeld

28. juli 2008

Lise

Jeg fatter stadig ikke hvor få kroner husene koster i Jylland! :-o

930.000 kan man sgu ikke få en et-værelses i stueetagen for her hvor jeg bor :P

Men hey - fedt! Håber alt flasker sig. Husk nu ikke at virke "desperat" og lidt for glad over for mægler - det ryger lige til sælgers ører. Og man kan altid prøve at byde en del under - hvis sælger siger nej, gør han det med en bæven i stemmen af nervøsitet for ikke at komme af med lortet (undskyld, Nadia - men det er jo det det er for ham ;) ) Og hvis i ikke allerede har afsløret for meget kan i jo bare sige at det er det i vil give for huset, og at der ellers er et andet hus i har kig på. For selvom at dette virker som det eneste ene hus, så er der jo tusindevis af fede huse der er til salg - men sælger vil naturligvis gerne af med sit. uhh, det er et sjovt spil det der huskøberi...:)

Lise - boligkøbsekspert? :S

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Lise du er da bare en hel bolighaj! Men vi har ikke "afsløret" for meget, jeg synes vi virkede både begejstret men også kritiske. Jeg tror godt mægleren kunne høre vi kunne lide det og se muligheder i det, men han var vist heller ikke i tvivl om at vi ville have afslag.

Men nu må vi se hvad der sker :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.