lillemanden/lilledamen forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2008

Nadi

Susan1978 skriver:

uha... Emil har pillet ved sin lille tissemand længe.. :P

Værre er det faktisk med Ea, hun piller sig så meget i skridtet.. især her i varmen, at hun til tider skriger af smerte.

inat måtte vi igang med at vaske med PH sæbe og hun måtte ligge med en kold klud, fordi hun gik helt i selvsving over det gjorde ondt.

ei altså og hun vil bare ik høre efter.

Susan

Nej hvor forfærdeligt for hende! Puha jeg må krybe til korset og sige at jeg også kan gå helt i selvsving og så klør og klør jeg også bare. Jeg er faktisk engang kommet til at krasse mig selv til blods "dernede" :( Stakkels stakkels Ea!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Plysbjørnen

uha... Emil har pillet ved sin lille tissemand længe..

Simon har opdaget sin lille tissemand - der bliver hevet i den så snart at han får bleen af... den kan blive helt vildt lang

Sjovere bliver det da den dag man skal forklare de små poder hvad den skal bruges til når de bliver større...
Min fætters søn (ca 9 år tror jeg) kom en dag hjem til hans mor og brokkede sig over den tissetrold (var blevet ramt af en bold så forståeligt nok)...
Hun forklare ham (så godt man nu kan) at han jo ikke kunne undvære den for han skulle bruge den når han blev stor til at lave børn med...
Knægten står længe og glor på hende som om hun er faldet ned fra månen, og så siger han lige så tørt og i ramme alvor "sig mig engang vil du bilde mig ind at det er 2 magiske kugler og en tryllestav jeg har mellem benene???" og ja så forsøger man bare ikke at skrige af grin...

Tror jeg overlader det problem til Kai, når vi engang når så vidt (med lillebror)...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.