lillemanden/lilledamen forneden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

bette

er der mange af jeres børn der har opdaget den??

mikkel har vist ikke rigtig.. han har kigget på den én gang mens han var i bad og det var det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

ivfmarie

Malte har kigget forundret på den et par gange.. :D

"Værre" er det med Freja på 3 år der er begyndt at lure vel meget 8(

Åhåh... hvordan tackler man nu lige det? Det er jo naturligt nok, men det er jo heller ikke lige det sted der pilles i når vi er ude og handle :$

Marie

Anmeld

28. juli 2008

Kaufie

William har heller ikke kigget så meget endnu - men han kan så heller ikke rigtig komme til at se den for mavsen :D

Men hive i den - dét gør han stort set hver gang han får bleen af og ikke lige har andet i hænderne....

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Jo jo, Oliver har opdaget hans tissetrold. Og han synes bare det er den sjoveste ting i verden :)) Så han piller altid ved den når han har bleen af, synes det er vildt sjovt at se hans forundring over hvad det er for en tingest 8D

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Simon har opdaget sin lille tissemand - der bliver hevet i den så snart at han får bleen af... :D den kan blive helt vildt lang :):)):);)

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Mie Albrecht skriver:

den kan blive helt vildt lang :):)):);)

HAHA!!! 8D

Puha, glæder mig dælme ikke til man skal til at (bort)forklare forskellen på mænd og kvinder ;)

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

Hm tja jo Laura har også opdaget at hun har et eller andet dernede, for hun roder rundt når vi skifter hende...

Eller rettere hun hiver i det hud, der er lige oven over, hendes arme er åbenbart ikke helt så lange...

Betina

Anmeld

28. juli 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Malte har kigget forundret på den et par gange.. :D

"Værre" er det med Freja på 3 år der er begyndt at lure vel meget 8(

Åhåh... hvordan tackler man nu lige det? Det er jo naturligt nok, men det er jo heller ikke lige det sted der pilles i når vi er ude og handle :$

Marie

hmmm, har haft to drengebørn...og lol, sådan nogle gyntere kan blive lange...jeg har sagt til ungerne at det er ok de skal pille, men at jeg gerne vil have de gør det inde på deres værelser, ja så skred de hver i sær.,..men det er hårdt ivf...og drøn pinligt!

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

hahahahahahahaha

her hjemme snakker vi til om tisse mænd og koner.
jeg har dog sagt at han skal lade vær med at pille ved trolden når han er nogle steder! man skal jo vaske hænder efter sådan et besøg......
men så længe han gør det uden på tøjet så er jeg mer eller mindre ligeglad så længe de er så små...

Anmeld

29. juli 2008

Susan1978

uha... Emil har pillet ved sin lille tissemand længe.. :P

Værre er det faktisk med Ea, hun piller sig så meget i skridtet.. især her i varmen, at hun til tider skriger af smerte.

inat måtte vi igang med at vaske med PH sæbe og hun måtte ligge med en kold klud, fordi hun gik helt i selvsving over det gjorde ondt.

ei altså og hun vil bare ik høre efter.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.