Billedspam af Oscars værelse :') <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

morethanperfect

Hende med maven :-) skriver:

Hej.....
Ville lige prøve at høre igen hvor du har købt de blå reoler henne :-) (håber ikke det er hemmeligt  )
Har kigget mange forskellige steder og kan ikke finde dem :-(..... Håber du vil dele ud af dine kreative ideer :-)

Selvf. .. De firkantede er fra Bilka og de andre er fra Ikea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Selvf. .. De firkantede er fra Bilka og de andre er fra Ikea

arg så er det derfor jeg ikke har kunnet finde dem, der er laaaang til Bilka herfra.... men er det lang tid siden du har købt dem? Ellers ville jeg overveje en tur til Bilka og købe de kasser... Fandt nogle i søstrene grene, men det var altså ikke helt den rigtige størrelse, enten for stor eller for lille :-(

Har du fundet på mere du liiiige kunne lave på hans værelse hehe... Jeg har dekoreret væggene i dag og tøjskab... Det er såååå hyggeligt :-)

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

arg så er det derfor jeg ikke har kunnet finde dem, der er laaaang til Bilka herfra.... men er det lang tid siden du har købt dem? Ellers ville jeg overveje en tur til Bilka og købe de kasser... Fandt nogle i søstrene grene, men det var altså ikke helt den rigtige størrelse, enten for stor eller for lille :-(

Har du fundet på mere du liiiige kunne lave på hans værelse hehe... Jeg har dekoreret væggene i dag og tøjskab... Det er såååå hyggeligt :-)

Hehe .. Det er riiigtig lang tid siden jeg købte dem , men så dem for eks. i Føtex den anden dag .. Men kan få dem lidt over det hele .. Men i søstrene grene er de rigtig dyre .. Jeg gav 200 for alle de tre her

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect skriver:

Hehe .. Det er riiigtig lang tid siden jeg købte dem , men så dem for eks. i Føtex den anden dag .. Men kan få dem lidt over det hele .. Men i søstrene grene er de rigtig dyre .. Jeg gav 200 for alle de tre her

ja der kostede de fra 88 til 200 tror jeg det var stykket.... Men jeg har lokket manden med i Bilka i dag, så krydser fingre for de har dem :-)
Han var ikke så svær at lokke de har sodavand på tilbud, og det skal vi bruge til hans fødselsdag, også sagde jeg jeg ville hente ham efter arbejde hehe

Anmeld

8. oktober 2010

BabyStella!

morethanperfect skriver:

De billeder med puslereolen er de færdige billeder af værelset ...

Så må vi bare vente ....

Rigtig flot!

Ejj, kan huske, da jeg rendte rundt og indrettede Stella´s værelse - elskede det! Godt, der snart kommer en mere (projekt baby II går igang til februar)

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

ja der kostede de fra 88 til 200 tror jeg det var stykket.... Men jeg har lokket manden med i Bilka i dag, så krydser fingre for de har dem :-)
Han var ikke så svær at lokke de har sodavand på tilbud, og det skal vi bruge til hans fødselsdag, også sagde jeg jeg ville hente ham efter arbejde hehe

Haha .. Lyder godt .. Ja sodavand er også godt .. Bare ikke så sundt , men godt

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

BabyStella! skriver:

Rigtig flot!

Ejj, kan huske, da jeg rendte rundt og indrettede Stella´s værelse - elskede det! Godt, der snart kommer en mere (projekt baby II går igang til februar)

Ja det er virkelig en dejlig følelse  ..

Uhh du må glæde dig ..  ford det går stærkt så

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect skriver:

Haha .. Lyder godt .. Ja sodavand er også godt .. Bare ikke så sundt , men godt

Nej men vi er heller ikke de store tilhængere af sodavand... Drikker det kun til føsdage og sådan.... SÅåååååå det synes jeg er helt på den lovlige side :-) Det var fordi de var billigere, og vi kunne spare penge i stedet for at købe dem om en uge hvor de var til fuld pris........nu når jeg gerne vil i bilka og se efter de kasser :-)

Anmeld

8. oktober 2010

FruEllingsen

Hold da op et flot værelse

Anmeld

8. oktober 2010

morethanperfect

Nej men vi er heller ikke de store tilhængere af sodavand... Drikker det kun til føsdage og sådan.... SÅåååååå det synes jeg er helt på den lovlige side :-) Det var fordi de var billigere, og vi kunne spare penge i stedet for at købe dem om en uge hvor de var til fuld pris........nu når jeg gerne vil i bilka og se efter de kasser :-)

Det er forståeligt !! Billigt sodavand kan man altid bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.