Billedspam af Oscars værelse :') <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Moar'en

morethanperfect skriver:

De billeder med puslereolen er de færdige billeder af værelset ...

Så må vi bare vente ....

Super skønt værelse. Vi har samme puslebord og jeg er rigtig glad for det, det har en super højde. Vi har dog fjernet den nederste hylde da man kommer op at slå med den når man ligger barnet ned. Så længe de er helt små kan det gå, men der går ikke ret lang tid før du er nød til at skubbe den lille højere op mod væggen (gi'r det nogen menning ) og så slår  man knolden mod hylden. Ville bare lige sige det, selvom det blev langt. Men igen super skønt værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

twinboys

Hvor fiiiiiiiiiiiiiiint

Anmeld

1. oktober 2010

<3

rigtigt hyggeligt og nogle fine detaljer men hvis jeg må komme med et råd? Og det gør jeg så -

Pas på med kombinationen af radiator (overophedning) og vindue(træk). Havde en gang en kanin der fik lungebetændelse af den kombination.

Måske du kan sætte sengen helt hen ved døren og med hovedgærdet ind mod væggen i stedet for?

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

Joo det skønt ! Bare ærgeligt jeg ikke mangler mere nu .. SÅ må jeg bare glæde mig til han kommer

hehe ja forstår dig godt :-)
Sådan har jeg det med de sidste ting jeg mangler at købe.... Synes det er viiiiildt kedeligt, men fandt det meget sjovt at kigge på tøj og legetøj :-) --- og det skal jeg ikke liiige købe mere af så øvøv.....

Hvor har du købt det blå kasser på væggen?? Det ser vildt godt ud :-) Så der tænkte jeg at jeg ville abe lidt efter

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

ej et skønt værelse det er blevet super pænt og rigtigt hyggeligt

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Kirle skriver:

rigtigt hyggeligt og nogle fine detaljer men hvis jeg må komme med et råd? Og det gør jeg så -

Pas på med kombinationen af radiator (overophedning) og vindue(træk). Havde en gang en kanin der fik lungebetændelse af den kombination.

Måske du kan sætte sengen helt hen ved døren og med hovedgærdet ind mod væggen i stedet for?

Sengen skal stå inde ved os det første stykke tid , og håber lidt på vi finde noget andet og bo i inden han skal sove for sig selv .. Men mange tak for rådet Det lyder rigtigt nok også

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Maaange tak alle sammen

Anmeld

1. oktober 2010

<3

morethanperfect skriver:

Sengen skal stå inde ved os det første stykke tid , og håber lidt på vi finde noget andet og bo i inden han skal sove for sig selv .. Men mange tak for rådet Det lyder rigtigt nok også

God ide og plan

Anmeld

2. oktober 2010

morethanperfect

Kirle skriver:

God ide og plan

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

morethanperfect skriver:

De billeder med puslereolen er de færdige billeder af værelset ...

Så må vi bare vente ....

Hej.....
Ville lige prøve at høre igen hvor du har købt de blå reoler henne :-) (håber ikke det er hemmeligt  )
Har kigget mange forskellige steder og kan ikke finde dem :-(..... Håber du vil dele ud af dine kreative ideer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.