Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De billeder med puslereolen er de færdige billeder af værelset ...
Så må vi bare vente ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WAAAUW
Nina Sophia skriver: WAAAUW
Tak
Kan kun sige det samme - plus: hold op hvor er det flot
Er det ikke bare dejligt at gå og pusle rundt derhjemme med at gøre klar :-) Det nyder jeg også....
Super lækkert værelse . Det har du/i gjort godt .
Jeg har ikke så meget forstand på det med uld men jeg synes jeg har hørt at de hurtigt kan få det varmt ved at ligge på sådan et eller er der noget jeg har blandet sammen? . Stadig et super flot værelse . Jeg er slet ikke kommet igang med værelset til min knægt, han sover inde hos mig, enten nede i liften eller oppe i min seng men når min bror får rykket sine ting ud så kan jeg begynde at lave et lige så flot værelse
Nadia&Daniel skriver: Kan kun sige det samme - plus: hold op hvor er det flot
Hende med maven :-) skriver: Er det ikke bare dejligt at gå og pusle rundt derhjemme med at gøre klar :-) Det nyder jeg også....
Joo det skønt ! Bare ærgeligt jeg ikke mangler mere nu .. SÅ må jeg bare glæde mig til han kommer
Low skriver: Super lækkert værelse . Det har du/i gjort godt . Jeg har ikke så meget forstand på det med uld men jeg synes jeg har hørt at de hurtigt kan få det varmt ved at ligge på sådan et eller er der noget jeg har blandet sammen? . Stadig et super flot værelse . Jeg er slet ikke kommet igang med værelset til min knægt, han sover inde hos mig, enten nede i liften eller oppe i min seng men når min bror får rykket sine ting ud så kan jeg begynde at lave et lige så flot værelse
Det kan faktisk godt være , det har jeg slet ikke tænkt på .. Så må jeg bare ligge det i kravlegården i stedet Tak
Ja, det er da vel noget blevet til et fint drengeværelse. Må man spørger, hvor du har købt eller hvordan det er lavet det der "Vi elsker dig"?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128