Fucking trip trap stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

B&J

Laulund87 skriver:

Ja, men måske du kan finde den brugt

ja det er rigtigt jeg vil lede og se hvad jeg helst vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

serinasmor

Jeg mener da godt man kan købe træbøjlen separat og så stroppen ... vi har nemlig også en gammel triptrap ... der var godt nok en træbøjle på men læderstroppen var gået til så sådan en måtte vi ud og købe ... måske vil de tage plastikbøjlen retur i bytte for en af træ .. 

serinasmor

Anmeld

30. september 2010

MoarTNoah

Det akn altså godt lade sig gøre. stolen skal bare skilles ad, of så skal det nørkles på plads.. det kender jeg nogen der har gjort

Anmeld

1. oktober 2010

henh01

serinasmor skriver:

Jeg mener da godt man kan købe træbøjlen separat og så stroppen ... vi har nemlig også en gammel triptrap ... der var godt nok en træbøjle på men læderstroppen var gået til så sådan en måtte vi ud og købe ... måske vil de tage plastikbøjlen retur i bytte for en af træ .. 

serinasmor

træ bøjlen sælges ikke længere, da der er sket en ulykke i USA med denne bøjle. Det er derfor der er kommet den nye.

Anmeld

1. oktober 2010

NatasjaL

Laulund87 skriver:

Ja, men måske du kan finde den brugt

lige nu har de babydan stolen på tilbud i ønskebørn til 699.- jeg syns personligt den er pænere end trip trap, så den købte vi igår

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/4/1/

vores datter ELSKER den.

Anmeld

1. oktober 2010

Mig med maven

Her hjemme er vores stol fra 1986, det er min mands gamle stol.

Der passer bøjlen, ikke rygstøtten, men bøjlen, vi skulle bare lige volde den lidt, så var den på plads! Vi elsker den!

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

MoarTNoah skriver:

Det akn altså godt lade sig gøre. stolen skal bare skilles ad, of så skal det nørkles på plads.. det kender jeg nogen der har gjort

Ja så har de været gode for den her er min. 1cm for bred så skal vi til af skære i den

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Mig med maven skriver:

Her hjemme er vores stol fra 1986, det er min mands gamle stol.

Der passer bøjlen, ikke rygstøtten, men bøjlen, vi skulle bare lige volde den lidt, så var den på plads! Vi elsker den!

Dejligt ville ønske vi kunne det men den er altså 1cm for lille hvis ikke mere den kan slet ikke side der i overhovede

Anmeld

1. oktober 2010

Joan ( Smallie )

B&J skriver:

Dejligt ville ønske vi kunne det men den er altså 1cm for lille hvis ikke mere den kan slet ikke side der i overhovede

Jeg har en bøjle i træ til at ligge hvis det er noget?

Joan

Anmeld

1. oktober 2010

<3

B&J skriver:

hej alle sammen håber der er en masse hjælp for jeg er ved af rive håret ud på mig selv

vi har fået en gamle trip trap stol og i dag har vi købt bøjle og puder men den dumme bøjle er lige som den ikke passer????

passer de ikke til de gamle stole??? for det sagde hende inde i butikken de gjorde og havde sådan glædet mig til af min søn skulle spise i den for første gang i morgen

Mange krammer

Nej de passer ikke. Jeg købte mine bøjler brugte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.