Fucking trip trap stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.132 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. september 2010

B&J

hej alle sammen håber der er en masse hjælp for jeg er ved af rive håret ud på mig selv

vi har fået en gamle trip trap stol og i dag har vi købt bøjle og puder men den dumme bøjle er lige som den ikke passer????

passer de ikke til de gamle stole??? for det sagde hende inde i butikken de gjorde og havde sådan glædet mig til af min søn skulle spise i den for første gang i morgen

Mange krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Laulund87

Nej jeg tror faktisk ikke de passer sammen

Anmeld

30. september 2010

Mille83

Er der ikke huller i stolen til bøjlen? For så skal du skille stolen af igen og derefter sætte bøjlen ind i hullet og samle igen..Rigtig træls arbejde..

Anmeld

30. september 2010

LinLin

Stole fra før 2004 passer ikke med de nye babysæt...

Anmeld

30. september 2010

B&J

Laulund87 skriver:

Nej jeg tror faktisk ikke de passer sammen

nej helt ærligt det tror jeg heller ikke vi har kæmpet i snart 2 timer

Anmeld

30. september 2010

LinLin

Mille83 skriver:

Er der ikke huller i stolen til bøjlen? For så skal du skille stolen af igen og derefter sætte bøjlen ind i hullet og samle igen..Rigtig træls arbejde..

Man behøver da ikke skille stolen ad for at sætte bøjlen på...?

Anmeld

30. september 2010

SHERO

Er det træ eller plastik bøjlen?

Træbøjlen burde passe, men de er altså bare så pokkers hårde når de er helt nye, så kan godt være du skal skille den ad og sætte den på sådan.. Gjorde jeg første gang, og den er stadig besværlig, men kan godt lade sig gi sig...

Anmeld

30. september 2010

B&J

Mille83 skriver:

jo men det er til den gamle det nye er af plastik og det kan ikke klikke sammen som det skal

Anmeld

30. september 2010

B&J

Tullen85 skriver:

Er det træ eller plastik bøjlen?

Træbøjlen burde passe, men de er altså bare så pokkers hårde når de er helt nye, så kan godt være du skal skille den ad og sætte den på sådan.. Gjorde jeg første gang, og den er stadig besværlig, men kan godt lade sig gi sig...

det er plastik

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

B&J skriver:

jo men det er til den gamle det nye er af plastik og det kan ikke klikke sammen som det skal

Så passer det IKKE sammen, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.