Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: det er plastik
det er plastik
Nåårh okay, jeg har en "ny" stol eller den er et halvt år gammel, og nåede lige at få den sidste med træbøjle... Så må du vist ned med den igen... eller bede dem sætte den på hihi..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Så passer det IKKE sammen, desværre
Så passer det IKKE sammen, desværre
sådan en gang øv øv øv øv
Tullen85 skriver: Nåårh okay, jeg har en "ny" stol eller den er et halvt år gammel, og nåede lige at få den sidste med træbøjle... Så må du vist ned med den igen... eller bede dem sætte den på hihi..
hihihhihi jeg vil gerne se dem sætte den på de kommer til af lige små smølfer til sidst
B&J skriver: sådan en gang øv øv øv øv
Ja det er for dårligt at hun sagde det passede sammen
Laulund87 skriver: Ja det er for dårligt at hun sagde det passede sammen
ja for sagde det var en rigtigt gammel trip trap stol som bare er så smuk ikke en risse.. øv øv
B&J skriver: ja for sagde det var en rigtigt gammel trip trap stol som bare er så smuk ikke en risse.. øv øv
Hvis du køber træbøjlen og sætter en pude i ryggen på ham, tror jeg han sidder lige så godt
jeg ved min bror og svigerinde fandt bøjle og strop på nettet . dba og sådan - prøv evt at se om du kan finde en brugt så stolen kan komme i brug
henh01 skriver: jeg ved min bror og svigerinde fandt bøjle og strop på nettet . dba og sådan - prøv evt at se om du kan finde en brugt så stolen kan komme i brug
se evt http://www.dba.dk/boejle-stokke-formspaendt-lyst/id-68385473/
Laulund87 skriver: Hvis du køber træbøjlen og sætter en pude i ryggen på ham, tror jeg han sidder lige så godt
ja ellers må jeg købe en ny selv om det er mange penge
B&J skriver: ja ellers må jeg købe en ny selv om det er mange penge
Ja, men måske du kan finde den brugt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128