Jeg er nu sikker på, at de fleste skam har i baghovedet, at alle - som er oprettet som brugere herinde - kan læse med, hvad de skriver og også kun skriver, hvad de ikke har noget i mod at fortælle om sig selv til hele verden, hvis det interesserede den...
Det gør jeg i hvert fald, men jeg tvivler samtidigt på, at der er nogen som helst, der over hovedet gider at besvære sig med at sidde her og læse, hvad jeg skriver. Men det er selvfølgelig sikkert fordi, de godt ved i forvejen, at jeg ikke er typen, der holder mig tilbage med at dele ud af mit inderste 8D
Folk har jo vidt forskellige grænser for, hvad der er "privat" og hvad de ikke føler sig forlegne over at dele med verden, så det synes jeg, man skal tænke over, før man farer i flæsket på sagesløse, der fortæller noget personligt om sig selv ;).
For det må da virkelig være ubehageligt at få at vide, man er klam og forargende og ulækker, fordi man fortæller noget personligt om sig selv :'(.
Og til Betina og Bacon: Selvfølgelig har I lov til at sige, hvordan I har det med en bestemt debat, men man kunne jo godt sige det på en måde, så man ikke gør nogle flove, forlegne og kede af det ved at tage udgangspunkt i sig selv. Man kunne f.eks. skrive "Puha, jeg bliver simpelthen så utilpas over det her emne. Det bryder jeg mig slet ikke om at svare på." Altså hvis man virkelig har behov for at blande sig (L)
Nå tøse, jeg følte lige behov for at blande mig, for jeg blev også lidt ked af det, da jeg læste jeres meninger og kom til at tænke på, at jeg sikkert også havde skrevet noget, I fandt anstødeligt personligt, så jeg måtte lige fortælle mine tanker om emnet. :)
Knus fra Birgitte
Anmeld