At være på nettet og dele ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Lise

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Jeg synes også ind i mellem at det er klamt hvad andre folk spørger om... Overvejer ind i mellem at skrive hvad rager det da lige vedkomne, hvis jeg synes det er noget der har lidt relevans for det overordenede emne (børn) eller noget i den stil så helt ok med mig... men kan ikke se at det rager andre hvad slags orgasmer jeg får...

Hvorfor er det ikke nok bare ikke at svare? Hvorfor lave dårlig stemning ved at skrive i tråden hvis man er udelukkende er negativ omkring det? Forstår det ikke - der er ingen der tvinger nogen til at fortælle om deres sex-liv. Men når nu nogle synes at det er god underholdning, hvorfor så ikke lade det være ved det. Og så bare blande sig udenom?

Kan se at du (betina) har svaret i den omtalte tråd. Hvad får du ud af det?

:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Helle30

Sluger hvad?

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] Jeg synes også ind i mellem at det er klamt hvad andre folk spørger om... Overvejer ind i mellem at skrive hvad rager det da lige vedkomne, hvis jeg synes det er noget der har lidt relevans for det overordenede emne (børn) eller noget i den stil så helt ok med mig... men kan ikke se at det rager andre hvad slags orgasmer jeg får...[/citat] Hvorfor er det ikke nok bare ikke at svare? Hvorfor lave dårlig stemning ved at skrive i tråden hvis man er udelukkende er negativ omkring det? Forstår det ikke - der er ingen der tvinger nogen til at fortælle om deres sex-liv. Men når nu nogle synes at det er god underholdning, hvorfor så ikke lade det være ved det. Og så bare blande sig udenom? Kan se at du (betina) har svaret i den omtalte tråd. Hvad får du ud af det? :S[/citat] Jeg fortalte bare folk min mening (at jeg ikke synes det hører hjemme på sådan en side)... det har jeg vel også ret til... Er da ked af hvis det har såret dig at jeg har gjort det:'(... sorry(?)... Betina

Anmeld

28. juli 2008

Lise

Nej - det sårer mig nu ikke... men det undrer mig! Det er jo helt tydeligt at dem der svarer i tråden synes at det er sjovt. Så forstår jeg bare ikke at man gider bruge energi på at lave et negativt svar... hvis ikke du vil svare, så lad dog bare være, og så lad dem der vil være med, more sig med det.

Jeg synes bare at vi skal lade det være op til sidens admin at være policen, og så skal de vel nok rette henvendelse til de "ansvarshavende" hvis det er for meget..

Anmeld

28. juli 2008

Helle30

Nårhh, nu har jeg set den afstemning8( - undskyld mit dumme sp:$.
Den tråd vil jeg lade andre om at deltage i.
For f... hvis jeg skal brokke mig over svigerfamilien, så opretter jeg en tråd anonymt. Så skulle pokker da stå i, at alle jeg kender kan gå og grine skummelt når de ser mig, fordi de ved nåwet med nåwet.
Næh tak du.

- Helle

Anmeld

29. juli 2008

birgittemarie

Jeg er nu sikker på, at de fleste skam har i baghovedet, at alle - som er oprettet som brugere herinde - kan læse med, hvad de skriver og også kun skriver, hvad de ikke har noget i mod at fortælle om sig selv til hele verden, hvis det interesserede den... Det gør jeg i hvert fald, men jeg tvivler samtidigt på, at der er nogen som helst, der over hovedet gider at besvære sig med at sidde her og læse, hvad jeg skriver. Men det er selvfølgelig sikkert fordi, de godt ved i forvejen, at jeg ikke er typen, der holder mig tilbage med at dele ud af mit inderste 8D Folk har jo vidt forskellige grænser for, hvad der er "privat" og hvad de ikke føler sig forlegne over at dele med verden, så det synes jeg, man skal tænke over, før man farer i flæsket på sagesløse, der fortæller noget personligt om sig selv ;). For det må da virkelig være ubehageligt at få at vide, man er klam og forargende og ulækker, fordi man fortæller noget personligt om sig selv :'(. Og til Betina og Bacon: Selvfølgelig har I lov til at sige, hvordan I har det med en bestemt debat, men man kunne jo godt sige det på en måde, så man ikke gør nogle flove, forlegne og kede af det ved at tage udgangspunkt i sig selv. Man kunne f.eks. skrive "Puha, jeg bliver simpelthen så utilpas over det her emne. Det bryder jeg mig slet ikke om at svare på." Altså hvis man virkelig har behov for at blande sig (L) Nå tøse, jeg følte lige behov for at blande mig, for jeg blev også lidt ked af det, da jeg læste jeres meninger og kom til at tænke på, at jeg sikkert også havde skrevet noget, I fandt anstødeligt personligt, så jeg måtte lige fortælle mine tanker om emnet. :) Knus fra Birgitte

Anmeld

29. juli 2008

Astrid P

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Folk har jo vidt forskellige grænser for, hvad der er "privat" og hvad de ikke føler sig forlegne over at dele med verden, så det synes jeg, man skal tænke over, før man farer i flæsket på sagesløse, der fortæller noget personligt om sig selv ;). For det må da virkelig være ubehageligt at få at vide, man er klam og forargende og ulækker, fordi man fortæller noget personligt om sig selv :'(. [/citat] Nemmerlig, og for min skyld må folk skrive lige præcis det de gerne vil. Jeg synes det er særdeles spændende at læse hvad folk skriver, om det så er dybt personligt eller ej - det er på ingen måde klamt eller forargende at man er ærlig. Jeg synes det er herligt at vi kan bruge hinanden både til det sjove og det mindre sjove. MEN, som Helle30 også nævner, så kan der være folk der læser med (og det behøver de ikke være oprettede som brugere for at gøre), og så er det altså begrænset hvor meget jeg har lyst til at dele med alle mulige andre end lige jer - for I er jo alle nogle vidunderlige tøser som jeg hjertens gerne ville dele alt med! KH Astrid

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

Jo jeg kan da godt følge jer i at folk er forskellige og det er netop det der nok gør at jeg reagere som jeg gør...

Jeg gjorde sådan set bare pænt (synes jeg selv) opmæksom på at ting som orgasmer og sluger/spytter ikke lige hører hjemme på en side der skal forestille at handle om børn (efter min mening)...

Nej BirgitteMarie du har ikke skrevet noget jeg fandt stødeligt, efter hvad jeg sådan lige kan huske i hvert fald... Kan godt klare meget...

Betina håber i forstår mig bare lidt.

Anmeld

29. juli 2008

heaven

Lise skriver:

Nej - det sårer mig nu ikke... men det undrer mig! Det er jo helt tydeligt at dem der svarer i tråden synes at det er sjovt. Så forstår jeg bare ikke at man gider bruge energi på at lave et negativt svar... hvis ikke du vil svare, så lad dog bare være, og så lad dem der vil være med, more sig med det.

Jeg synes bare at vi skal lade det være op til sidens admin at være policen, og så skal de vel nok rette henvendelse til de "ansvarshavende" hvis det er for meget..

10000% ENIG!!!!

Jannie - der har svaret i den "klamme" tråd

Anmeld

30. juli 2008

birgittemarie

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Jo jeg kan da godt følge jer i at folk er forskellige og det er netop det der nok gør at jeg reagere som jeg gør...

Jeg gjorde sådan set bare pænt (synes jeg selv) opmæksom på at ting som orgasmer og sluger/spytter ikke lige hører hjemme på en side der skal forestille at handle om børn (efter min mening)...

Nej BirgitteMarie du har ikke skrevet noget jeg fandt stødeligt, efter hvad jeg sådan lige kan huske i hvert fald... Kan godt klare meget...

Betina håber i forstår mig bare lidt.

Jeg kan sagtens forstå dig og igen synes jeg også det er helt i orden, at du skriver hvordan du har det, søde Betina (L)

Det eneste, jeg synes er lidt farligt, er måden, det bliver skrevet på, hvor det kan lyde som om, du bebrejder de andre, det de gerne vil snakke om. Men det er jo tit drønsvært at udtrykke sig på skrift om noget, man føler stærkt for, fordi ordene kan komme til at virke meget hårdere eller i hvert fald anderledes end de var tænkt.

En god huskeregel, jeg bruger, er at forsøge at tale i jeg-form hele tiden. Altså tage udgangspunkt i, hvad jeg tænker og føler og være sikker på, at jeg gør opmærksom på, at dette bare er mine tanker og følelser og ikke noget, jeg nødvendigvis synes, at andre skal efterleve. Ved ikke, om det lykkes for mig altid, men jeg prøver ihærdigt og så smider jeg om mig med smileyer, hvis jeg er bekymret for, at de ting, jeg skriver kan lyde surt uden. 8D

Det, du lige skrev her, er et drøngodt eksempel, synes jeg, fordi her siger du i parenteserne "efter min mening" og "synes jeg" og det giver hele indlægget en helt anden tone af venlighed, synes jeg. Jeg prøvede lige at læse det uden parenteserne og da fik det en helt anden klang 8(;)

Nå tomayto tomaato, nu burde jeg trække min fluekorpulering indenbords og lave noget fornuftigt ;)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.