At være på nettet og dele ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Rasmine

Jvf. den der klamme debat om man sluger eller hvad man gør...Og alle mulige andre debatter om depressioner, forældremyndighed osv.

Hvor synes I grænsen går, for meget I vil dele med resten af Verden?

Ville feks. aldrig selv krænge mit privatliv så meget ud på nettet, som nogle gør.
Alle har jo fri adgang til de oplysninger, som vi smider ud i flæng her på siden.

Kan godt ske jeg lyder snerpet, og bevares, vi bor jo i et frit land, meeen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Ny mor

Altså den debat ville jeg aldrig overveje at gå ind i - den er langt over mine grænser og jeg er egentlig overrasket over nogle overhovedet svarer 8D.

Ellers prøver jeg med sund fornuft fra emne til emne, men ting/oplysninger der kunne "skade" mig elle min familie/venner med ville jeg aldrig dele ud af her.....

Birgitte

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

Tak.
Så er jeg ikke den eneste som kan kategoriseres som "emsig", om nogen vil. Og det vil de nok!
;)

Anmeld

28. juli 2008

Lise

Tja - man må jo skrive hvad man vil. Jeg synes ikke du er emsig eller snerpet, Mette, men selvom man synes at der er en klam debat igang behøver man jo ikke at kommentere det og skabe lidt dårlig stemning. Synes selv den er lidt i overkanten - jeg læser gerne hvad andre slugere/spyttere har svaret, men jeg kunne ikke drømme om selv at svare noget til spørgsmålet. Så jeg lader bare være med at skrive noget som helst... :)

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

Du har nok ret, Lise.
Forargelsen vandt sgu over mig.

:$

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

Men mit spørgsmål var egentlig hvor meget af Jer selv I har lyst til at krænge ud.

Tror nogle gange folk glemmer at hele verden jo egentlig kigger med.

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Jeg ville ikke svare på de afstemninger der er lige pt om mit sex liv, men synes det er fint andre gør det. Og herinde i vores juli-gruppe tænker jeg også over hvor meget jeg udlevere af mit privatliv.

Jeg tænkler måske også sådan lidt at man er godt syg/meget underlig når man går ind og læser på sådanne sidersom slet ikke har nogen relation til en selv. Men de findes jo desværre...

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Astrid P

Lise skriver:

Tja - man må jo skrive hvad man vil. Jeg synes ikke du er emsig eller snerpet, Mette, men selvom man synes at der er en klam debat igang behøver man jo ikke at kommentere det og skabe lidt dårlig stemning. Synes selv den er lidt i overkanten - jeg læser gerne hvad andre slugere/spyttere har svaret, men jeg kunne ikke drømme om selv at svare noget til spørgsmålet. Så jeg lader bare være med at skrive noget som helst... :)

Fuldstændigt enig!
Jeg skriver ikke noget som jeg ikke er 100% sikker på at alle i verden gerne må vide om mig og mine nærmeste! Jeg ved at der er folk jeg kender der kigger med herinde og læser mine indlæg, så jeg nærer mig for at svare alt for personligt... Selvom man til tider næsten kan glemme at det her ikke (kun) er en lille lukket gruppe!!!

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Selvom man til tider næsten kan glemme at det her ikke (kun) er en lille lukket gruppe!!!

Ja den skal man altså lige have i baghovedet! Der burde sidde en lille gul post-its på skræmen som påmindelse.

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg synes også ind i mellem at det er klamt hvad andre folk spørger om... Overvejer ind i mellem at skrive hvad rager det da lige vedkomne, hvis jeg synes det er noget der har lidt relevans for det overordenede emne (børn) eller noget i den stil så helt ok med mig... men kan ikke se at det rager andre hvad slags orgasmer jeg får...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.