Bare til info....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

holbøll

Helt ærligt altså at man ikke kan ha sådan en simpel ting i fred. Kan dog godt forstå din beslutning.

Jeg er jo også venner med dig på fc, så det går nok, vil dog gerne lige ha navnet på den nu lukket gruppe så jeg kan ansøge medlemsskab - Tina.

Nu har vi jo kendt hinanden i 7 år og det skal da ikke lige ryge i vasken.

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Ja jeg er da bestemt glad for jeg også har dig på FB... Det jeg synes er godt derinde er at man HELT selv bestemmer hvem der kan se hvad man skrier og hvilke billeder man lægger ind... Sider som denne + NB osv er jo total åbne sider hvor ALLE kan læse med og det kan de jo heldigvis ikke på FB:-)

Og nu har jeg lukket marts-siden på FB totalt, har tjekket fra Thomas' profil og der er sgu geschlossen for ALLE der ikke er medlem  Og vil man være medlem skal man jo liiiiige en smut forbi mig, og jeg lukker jo ikke hvem som helst ind;o)

Kan vi aftale, at vi lige runder hinanden hvis nogle "udefra" søger om medlemskab? Tænker lidt, hvis nogle har lidt med nogle, som de ikke ønsker at se der hihi KOST = JA *GGG*

Anmeld

1. oktober 2010

Fines mor

holbøll skriver:

Helt ærligt altså at man ikke kan ha sådan en simpel ting i fred. Kan dog godt forstå din beslutning.

Jeg er jo også venner med dig på fc, så det går nok, vil dog gerne lige ha navnet på den nu lukket gruppe så jeg kan ansøge medlemsskab - Tina.

Knus Carina

Jeg tror vi er flere der ønsker en lukket gruppe, da vi er nogle stykker som har oplevet dette på egen krop;-) Søg du bare om medlemskab, det vil glæde mig;-)

Anmeld

1. oktober 2010

Avi

jEG ER OGSÅ helt SIKKERT KLAR PÅ EN fb GRUPPE  ;O)

Anmeld

1. oktober 2010

Susan1978

Tænk sig alt dette er gået fuldstændig forbi min næse..

Anmeld

1. oktober 2010

Tina2

holbøll skriver:

Knus Carina

netbaby, marts 2004

Anmeld

1. oktober 2010

holbøll

Fines mor skriver:

Jeg tror vi er flere der ønsker en lukket gruppe, da vi er nogle stykker som har oplevet dette på egen krop;-) Søg du bare om medlemskab, det vil glæde mig;-)

Det vil jeg gøre. Synes bare ikke jeg kan finde den, så hvad skal jeg søge på?????

Anmeld

1. oktober 2010

Muslingen

Øv Helle. Sådan noget møg!

Godt vi har FB  og fedt at gruppen er blevet lukket.

Kh Fie

Anmeld

1. oktober 2010

Fines mor

holbøll skriver:

Det vil jeg gøre. Synes bare ikke jeg kan finde den, så hvad skal jeg søge på?????

Man ikke Tina kan invitere dig? Eller kan jeg måske, jeg prøver lige.

Anmeld

1. oktober 2010

Fines mor

Muslingen skriver:

Øv Helle. Sådan noget møg!

Godt vi har FB  og fedt at gruppen er blevet lukket.

Kh Fie

Sådan en gruppe bør åbenbart være lukket !! Men personen burde jo henvende sig, og sige hvis han/hun er utilfreds med noget. Jeg kan jo håbe personen læser med i denne tråd - ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.