Bare til info....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Fines mor

Så sletter jeg min profil efter vores møde d. 9 okt ;-)

Grunden til dette er, at jeg har fået et hint om, at nogle holder øje med min profil herinde. Så beklager... sådan et liv gider jeg ikke længere!!

Har haft det sjovt med jer, og jeg håber vi kan få liv i vores fælles FB grupper.

KNUS Girls...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

JulieE

Fines mor skriver:

Så sletter jeg min profil efter vores møde d. 9 okt ;-)

Grunden til dette er, at jeg har fået et hint om, at nogle holder øje med min profil herinde. Så beklager... sådan et liv gider jeg ikke længere!!

Har haft det sjovt med jer, og jeg håber vi kan få liv i vores fælles FB grupper.

KNUS Girls...

Ej... Hvor træls Helle!!!! Hvor er det træls at det skal være sådan.  Super ufedt at du bliver stalket på den måde.

Kommer helt sikkert til at savne dig herinde!!!!

KNus fra

Julie

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

JulieE skriver:

Ej... Hvor træls Helle!!!! Hvor er det træls at det skal være sådan.  Super ufedt at du bliver stalket på den måde.

Kommer helt sikkert til at savne dig herinde!!!!

KNus fra

Julie

Kommer også til at savne jer, men vi er jo også på hinandens FB:-)

Anmeld

30. september 2010

JulieE

Fines mor skriver:

Ja, heldigvis!!!!

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

JulieE skriver:

Ja, heldigvis!!!!

Og den gruppe er jo lukket ;-)))))

Anmeld

30. september 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Det er sgu da utroligt!!!!! Jeg havde også folk der sad og lurede ALT hvad jeg skrev da jeg var gravid med Milas- bare inde på NB.... Og måske også her, hvem ved.....

Men nu har jeg jo en lukket septembergruppe på FB som kun medlemmerne kan se, den er utrolig aktiv så bruger faktisk en del tid der:-)

Vi kan da lave vores martsgruppe lukket derinde, hvis den ikke er det, så det kun er os medlemmer der kan se indholdet:-) Og vi kan lægge billeder ind uden alle og enhver kan se dem.....

Synes det er genialt de grupper kan lukkes helt, jeg synes nemlig heller ikke det er så fedt at alle bare kan læse løs herinde + andre åbne sider...

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Det er sgu da utroligt!!!!! Jeg havde også folk der sad og lurede ALT hvad jeg skrev da jeg var gravid med Milas- bare inde på NB.... Og måske også her, hvem ved.....

Men nu har jeg jo en lukket septembergruppe på FB som kun medlemmerne kan se, den er utrolig aktiv så bruger faktisk en del tid der:-)

Vi kan da lave vores martsgruppe lukket derinde, hvis den ikke er det, så det kun er os medlemmer der kan se indholdet:-) Og vi kan lægge billeder ind uden alle og enhver kan se dem.....

Synes det er genialt de grupper kan lukkes helt, jeg synes nemlig heller ikke det er så fedt at alle bare kan læse løs herinde + andre åbne sider...

Hej Tina

Jeg er helt enig, det skal være en total lukket gruppe!! Jeg vil forsat være venner med mange af jer på FB, dog vil jeg nok ikke lave de lange indlæg længere!! ;-) Jeg lever videre, for jeg kan godt stå ved det jeg skriver- jeg jeg vil gerne gentage det jeg skriver, så folk har forstået min holdning. Ytingsfriheden har jeg heldigvis som alm. menneske, det er der så bare nogle som ikke forstå hvad betyder.

Anmeld

30. september 2010

Annette

HVOR ER DET BARE LAVT, AT DER ER MENNESKER DER SNAGER I ANDRES PRIVATLIV PÅ DEN MÅDE
Hvorfor ikke bare tage kontakt og høre hvordan det går..
Jeg har dig heldigvis også på fjæs, men kommer da alligevel til at savne dig herinde

Knus Annette, der glæder sig til næste weekend

Anmeld

30. september 2010

karina1980

ej hvor træls, men kender det desværre godt  og kan sagtens forstå din beslutning, hvor trist det så end er

Anmeld

30. september 2010

lene

ej hvor træls, men forstår godt din beslutning

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.