Bare til info....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Fines mor

Det som jeg syntes er mest tåbeligt, det er jo at ingen tør stå frem!! Men sådan er de fleste mennesker her  Danmark, det er nemmere at gøre noget helt andet.. !!

Men jeg har taget min beslutning, og det ender her for mig! Jeg overvejer også kraftigt, at rydde op på min FB - for jeg har også en ide om hvem personen er!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Fines mor

Personen opdager det jo nok når den er væk fra min venne liste *GGG* Vups.. så kan de jo henvende sig, hvis de tør *G*

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv hvor ærgeligt, for os, der ikke er på fb

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Desværre ja.... ;-/

Anmeld

30. september 2010

Annette

Zafir skriver:

Zif du må på fjæs

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Annette skriver:

Zif du må på fjæs

Sorry to say, men det kommer jeg altså aldrig. der er simpelthen for mange ting, ved fjæsbogen, som jeg virkelig har det mega skidt med... Så altså - nix... Her, på msn og på min egen blog, befinder jeg mig.

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Sorry to say, men det kommer jeg altså aldrig. der er simpelthen for mange ting, ved fjæsbogen, som jeg virkelig har det mega skidt med... Så altså - nix... Her, på msn og på min egen blog, befinder jeg mig.

Hej Zif

Jeg skal nok kunne fange dig;-)

Anmeld

30. september 2010

Moderator

Fines mor skriver:

Hej Zif

Jeg skal nok kunne fange dig;-)

Skønt

Anmeld

30. september 2010

Fines mor

Zafir skriver:

Skønt

KNUSSS jeg har talt lidt med Henrik på mail, og det kan være jeg overvejer det endnu engang. ;-) Har givet ham nogle gode ideer, til hvordan man kan komme sådan noget til livs ;-)

Anmeld

30. september 2010

Tina2

Ja jeg er da bestemt glad for jeg også har dig på FB... Det jeg synes er godt derinde er at man HELT selv bestemmer hvem der kan se hvad man skrier og hvilke billeder man lægger ind... Sider som denne + NB osv er jo total åbne sider hvor ALLE kan læse med og det kan de jo heldigvis ikke på FB:-)

Og nu har jeg lukket marts-siden på FB totalt, har tjekket fra Thomas' profil og der er sgu geschlossen for ALLE der ikke er medlem  Og vil man være medlem skal man jo liiiiige en smut forbi mig, og jeg lukker jo ikke hvem som helst ind;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.