Skal snart føde, og tankerne vælter rundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Hihi... 4 kg??? det er jo en lidt stor baby... men stadig klart indenfor gennemsnittet jo...

Altså for 2 uger siden, vurderede hun vores pige til at veje ca. 2700 gram - hun er ikke den største baby, og har ikke været det på noget tidspunkt!!! Så hun er vel ca. knapt 3 kg. hvis hun ellers har taget på, som hun plejer

Har os lovet baby, hvis den vejer under 3600g så skal vi ud og køre dankortet igennem liiiige hvor den ønsker

Men for ca 2 uger siden blev den skudt til 3100g, så mon ikke den lille har slubret mere i sig, til på mandag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

SHERO

Jeg var SÅ bange, og så lykkelig over at gå over tid, jeg fortrød jeg overhovedet var blevet gravid og ville slet slet ikke være med mere hehe....

Jeg gik 13 dage over tid, 3 timer inden jeg skulle ringe og bestille igangsættelse gik mit vand (om morgen) jeg var alene, men var underligt nok ikke særlig bange, eller var nok mere spændt.

Jeg havde heldigvis verdens bedste jordmoder (indtil vagtskifte) så fik lagt en rygmarvsbedøvelse med det samme, så mærkede faktisk aldrig rigtig veerne, kun de små der nappede... Så det hjalp mig SÅ meget....

Endte i akut kejsersnit, så nåede aldrig rigtig at ha veer.... Men trods min voldsomme angst, var jeg overraskende rolig da det startede så pludseligt.... :-)

Anmeld

30. september 2010

2babygirls

Tullen85 skriver:

Jeg var SÅ bange, og så lykkelig over at gå over tid, jeg fortrød jeg overhovedet var blevet gravid og ville slet slet ikke være med mere hehe....

Jeg gik 13 dage over tid, 3 timer inden jeg skulle ringe og bestille igangsættelse gik mit vand (om morgen) jeg var alene, men var underligt nok ikke særlig bange, eller var nok mere spændt.

Jeg havde heldigvis verdens bedste jordmoder (indtil vagtskifte) så fik lagt en rygmarvsbedøvelse med det samme, så mærkede faktisk aldrig rigtig veerne, kun de små der nappede... Så det hjalp mig SÅ meget....

Endte i akut kejsersnit, så nåede aldrig rigtig at ha veer.... Men trods min voldsomme angst, var jeg overraskende rolig da det startede så pludseligt.... :-)

Det lyder da godt nok også som en drømmefødsel, lige bortset fra det akutte kejsersnit

Det håber jeg nu meget jeg kan undgå...

Anmeld

1. oktober 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Har os lovet baby, hvis den vejer under 3600g så skal vi ud og køre dankortet igennem liiiige hvor den ønsker

Men for ca 2 uger siden blev den skudt til 3100g, så mon ikke den lille har slubret mere i sig, til på mandag...

Hihih.... så må vi håbe, at baby hører efter!!!

Martin og jeg har den sidste uges tid LOVET lillepigen, at hvis hun kom inden d. 1. okt, så ville vi købe ALLE de ting, hun "ønsker sig" for 4000 kr... hahah!! (for så ville vi jo få børnepenge)!!! Ikke fordi pengene betyder en DYT, men vi ville bare SÅÅÅÅÅ gerne have hende ud,

Meeeeen hun er da vidst fuldstændig ligeglad med legetøj og lækkert tøj for 4000 kr....  For der sker da ikke noget som helst, som kunne tyde på, at hun er ved at bryde ud derinde fra!!!

Men nu er det jo spændende at se, hvad jordemoderen siger her om lidt!!!

Anmeld

1. oktober 2010

SHERO

Tina&Martin skriver:

Det lyder da godt nok også som en drømmefødsel, lige bortset fra det akutte kejsersnit

Det håber jeg nu meget jeg kan undgå...

Jah det var super rart, havde besluttet hjemmefra jeg ville ha bedøvelse, så fedt de ikke ventede til det ikke var til at holde ud længere.. Så var det også lettere at sidde stille når de skulle stikke... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.