Tina&Martin skriver:
Hej Tøser..
Nu nærmer jeg mig terminen, og GLÆÆÆÆÆDER mig til lille bebs endelig er ude hos os og vi kan se den lækre unge 
Men jo nærmer vi kommer os terminsdatoen, jo mere vælter mine tanker rundt... glæder mig til at føde, men frygter også alle de smerter man måske får, fordi man aldrig har prøvet det før, og ikke ved hvordan man reagere og VED min stakkels mand får det skidt når han skal se mig i smerter 
Åhh.... Hvilke tanker har I der er tæt på fødsel, og hvad med jer der har føde ???
Trænger bare til nogle opmundrende ord, som en mand ikke kan give 
Jeg havde det som dig op til termin. Men da dagen kom er veerne begyndte, var jeg ikke bekymret mere. Veerne starter jo stille og roligt ud og trapper så op. Og husk at det kun er mens du har veen, det gør ondt
Tror man skal huske, at det er en positiv smerte, som bringer noget godt med sig. Det er ikke en smerte, som kommer fordi man er syg eller fordi der er noget galt. Men det gør sgu ondt og det gør det på alle der skal føde, men vi gør det alligevel og mange mere end en gang
Det er jo det vi kan, os kvinder. Vi kan føde børn og vi er gode til det. Og du kan også sagtens
det skal nok gå!
Hvis du er meget utryg eller bange, vil jeg råde dig til at snakke med din jm om det.
Knus
Anmeld