Tina&Martin skriver:
Hej Tøser..
Nu nærmer jeg mig terminen, og GLÆÆÆÆÆDER mig til lille bebs endelig er ude hos os og vi kan se den lækre unge 
Men jo nærmer vi kommer os terminsdatoen, jo mere vælter mine tanker rundt... glæder mig til at føde, men frygter også alle de smerter man måske får, fordi man aldrig har prøvet det før, og ikke ved hvordan man reagere og VED min stakkels mand får det skidt når han skal se mig i smerter 
Åhh.... Hvilke tanker har I der er tæt på fødsel, og hvad med jer der har føde ???
Trænger bare til nogle opmundrende ord, som en mand ikke kan give 
Heeeey 
Tjaaa altså... nu har jeg jo termin på mandag, og derfor gør jeg mig en million milliard tanker om fødslen.... 
Jeg kan huske, at jeg var meget nervøs for, at jeg hen imod slutningen af graviditeten ville blive rigtig bange for at føde - det er heldigvis ikke sket!!!
Jeg er MEGA spændt, har sommerfugle i maven og mine tanker sværmer rundt om den fødsel konstant!!!
Dét jeg egentlig tænker mest over er: Hvor længe varer fødslen, kan jeg huske vejrtrækningen, kan jeg klare den uden bedøvelse, hvor sej er jeg, og hvor sej er Martin, hvornår skal vi tage på hospitalet, kan vi finde ud af at tage tid på veerne (HAHA... ja ja, man har jo lov at være usikker på ALT første gang ikk?), vil jeg sprække, kommer jeg til at være en ynkelig lille slapsvans eller den sejeste brølende løve, ka jeg mon komme i vand, bliver jeg dårlig, er vores lille prinsesse sund og rask... osv osv... 
Puuuuh manner, der er mange skøre tanker.... 
Jeg er slet ikke bange, nervøs eller angst for fødslen... jeg glæder mig til at tage kampen op, og få den vildeste oplevelse NOGENSINDE sammen med min mand 
De sidste par nætter, ar jeg dog haft lidt ubehagelig drømme... eller mareridt er det nok nærmere...!!! For jeg drømmer, at folk vil kidnappe mig, så de kan få mit ufødte barn.... puuuhhaa, det er ikke rart!!! Tror det er psyken der spiller mig et puds... en frygt for at miste noget, som allerede betyder ALT I VERDEN for mig!!!
Men iiihhh hvor er det meget snart søde, at vi 2 kan skrive herinde, at vores små dejlige guldklumper er kommet til verden......... YAAAAAY!!!!! 
Fra Lea