Som at vinde i lotto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Nadi

Jeg ville elske at arve sådan nogle lækre sager! Vi har en fætter at arve efter men han er altså snart 7 år gammel, så det er ikke helt vildt moderne tøj og det meste var også noget slidt. Men jeg køber så næsten udelukket tøj der er på tilbud. Og nu her når han skal til at i termotøj og flyverdragt igen, så går jeg ned i møderhjælpen her i Viborg og ser om jeg ikke kan finde noget. Jeg håber vi får en pige engang for der har vi arvet en masse fint tøj fra Oliver's kusine som er et halvt år ældre end ham ;) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

mor til en del

Her vinder vi tit i Lotto, eller vi arver tit.......

Jeg har efterhånden en bunke af folk som afleverer tøj her, også tøj som de ved vi ikke kan bruge, men så sender jeg det videre til nogen som måske kan....en kær gammel tante på Als sender tøj herop hvergang der er familie på besøg dernede, uh jeg elsker hende....jo det er skønt med sådan et netværk.....derudover handler jeg tit i genbrugsbutikker.....uha der er nogle gode guldkorn indimellem......

Jeg købte forresten et par bukser til mig selv da vi var på ferie, til 75 kr., men jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg ellers har købt bukser til mig selv.....dem finder jeg også i arvedyngerne......

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.