jeg har sgu lige brugt 1½ time af mit liv på lægevagten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Loggidut

sammen med Tif og manden...suk...

Tif fik pludselig feber her i eftermiddag...og den steg, og steg, og steg, og da den ramte 39 fik hun et skud panodil!

men hjalp det? niks, tvært i mod, da hun en halv time senere havde 39,5 ja så ringede jeg til lægevagten, som selfølgelig bad os komme...

manden måtte pakkes i tilfællede af at man lige skulle omkring apoteket (ja så fik han også den dont lært) og så sad man der, mellem den ene mere syge end den anden-person og gloede....

endelig blev vi kaldt ind, og ja...hun havde en smule væske på højre øre, men ikke nok til lægen mente det var derfra feberen stammede, og heller ikke nok til en omgang penecilin...så vi måtte gå hjem igen, uden at blive klogere...

så nu sidder jeg her, manden er puttet, for han skal på job i morgen, og Tif sover, men jeg tør sgu ikke bare gå i seng, hvad nu hvis den stiger igen?

hmmmm, jeg skulle vist bare lige brokke mig over min håbløse situation...tror sørme jeg smider en madras ned ved siden af hendes seng i nat...så kan det være man kan få bare lidt søvn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

ka li ja

pjat med dig bette fis! hvis hun sover fint, og du har alarm på hende, så er det da fint:)
er hun hængere?
vil hun drikke?

men fuck hvor træls at måtte afsted for ingenting!!!:@

Anmeld

27. juli 2008

Loggidut

ja hun hænger delvist hos farmand og hos mig...hun er sød til at vil dele mellem os...HELDIGVIS.

ja det med at drikke er jo lidt op og ned...nogle gange vil hun mægtig gerne, og andre gange nægter hun bare pure, men hun tisser, og og har fået en del yoghurt gennem dagen, så hun skal nok klare sig...men det er sgu synd når ungerne får feber her i sommervarmen...og her tænker jeg nu også på susan´s emil!

det er bare ikke til at holde ud at sidde med så varm en unge, her i heden!+o(

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

nej og når det er varmt, stiger temp jo også hurtigere!!
stakkels unger!
god bedring(L)

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Og hvordan har hun det så nu, det bette skind?

Jeg har fisme Malten under mistanke for at have fået skoldkopper... nu må vi lige se hvordan det udarter sig, men han har tre meget suspekte knopper (Freja havde kun tre skoldkopper i sin tid). Hvis det er det, der er galt med Malte, så kunne det jo være en forklaring på hans opførsel de sidste dage.

Marie - med god bedring til lille Tif

Anmeld

28. juli 2008

Loggidut

hun er stadig dårlig med feber...:(

så jeg er lige på tråden senere på dagen igen!

eller rettere på baby.dk

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

God bedring med hende, Loggi!
Puha - At have feber i den her varme...

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

Sloggil, det samme her, dog ikke det med lægevagten. Rasmus har haft feber siden igår, og han har fået Pano. Vi har haft en lortenat, ham og jeg, vi sov sammen i kælderen, hvor der er dejlig køligt. Underligt de bare lige sårn får feber. Go' bedring med hende. Mette - træt

Anmeld

28. juli 2008

Astrid P

Hov Mette... Var det noget med at Rasser skulle vaccineres i denne uge? Min læge sagde nemlig til mig sidste gang at ungerne ikke måtte have haft feber i en uge inden vaccinationen... Måske du lige skal ringe til doktoren for en sikkerheds skyld.

KH Astrid

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

HVA??
Hva nu???
Pis.
En hel uge op til???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.