sammen med Tif og manden...suk...
Tif fik pludselig feber her i eftermiddag...og den steg, og steg, og steg, og da den ramte 39 fik hun et skud panodil!
men hjalp det? niks, tvært i mod, da hun en halv time senere havde 39,5 ja så ringede jeg til lægevagten, som selfølgelig bad os komme...
manden måtte pakkes i tilfællede af at man lige skulle omkring apoteket (ja så fik han også den dont lært) og så sad man der, mellem den ene mere syge end den anden-person og gloede....
endelig blev vi kaldt ind, og ja...hun havde en smule væske på højre øre, men ikke nok til lægen mente det var derfra feberen stammede, og heller ikke nok til en omgang penecilin...så vi måtte gå hjem igen, uden at blive klogere...
så nu sidder jeg her, manden er puttet, for han skal på job i morgen, og Tif sover, men jeg tør sgu ikke bare gå i seng, hvad nu hvis den stiger igen?
hmmmm, jeg skulle vist bare lige brokke mig over min håbløse situation...tror sørme jeg smider en madras ned ved siden af hendes seng i nat...så kan det være man kan få bare lidt søvn!
Anmeld