køber du mærketøj til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bruger faktisk næsten udelukkende brugt tøj til mine børn. - Og mig selv. jeg gider simpelthen ikke bruge kassen på tøj. Hvis et barn skulle vælge, ville de så vælge at mor skulle bruge 1000 kr på en bluse, eller tage en fridag efter skat og købe en bluse i tøj og sko eller H&M? Jeg syntes det er for langt ude, at bruge så mange penge på tøj, når det dyrbareste man har er tid.

Måske er det lidt hårdt, men det er hvad jeg mener

Tilgengæld er mine børn altid velklædte. Brugt tøj kan godt være pænt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

isimaven

Zafir skriver:

Jeg bruger faktisk næsten udelukkende brugt tøj til mine børn. - Og mig selv. jeg gider simpelthen ikke bruge kassen på tøj. Hvis et barn skulle vælge, ville de så vælge at mor skulle bruge 1000 kr på en bluse, eller tage en fridag efter skat og købe en bluse i tøj og sko eller H&M? Jeg syntes det er for langt ude, at bruge så mange penge på tøj, når det dyrbareste man har er tid.

Måske er det lidt hårdt, men det er hvad jeg mener

Tilgengæld er mine børn altid velklædte. Brugt tøj kan godt være pænt

ja da
de få gange jeg køber tøj til ungerne er det næsten altid mærketøj
det skal dog siges at jeg arver tøj i sækkevis til mine børn som er lækkert og pænt og også flotte mærker i blandt så det er kun hvis de lige står og mangler en enkelt ting eller jeg falder fuldstændig i svime over noget så kan det sagtens ske at det er noget virkelig dyrt noget...
men når det er sagt så kan der gå måneder imellem at jeg køber noget til dem så det vælter ikke min økonomi at skeje lidt ud et par gange om året

Skulle jeg købe alt til dem ville det dog nok være en blandet landhandel og mon ikke jeg ville blive lidt mere nærig... Jeg synes fx. det er så fedt at købe økotøj til dem i føtex og der fejler kvaliteten bestemt ikke noget og priserne er jo dejlig lave og så går man ud derfra med dejlig god samvittighed over at det er lækkert økologisk bomuld
men jeg har stemt ja!

Anmeld

28. september 2010

JustAnotherName

Vi køber både mærketøj og ikke-mærketøj. Men oftest er mærkerne som f.eks. Molo, Katvig, Mala, Hollys osv. noget vi har købt brugt (herinde eller på trendsales) eller fundet på et lagersalg (bla. har "Ej-sikke-lej, Hollys og Mala afholdt lagersalg i Århus)

Jeg går som sådan kke OP i det. For mig er det vigtigste frem for alt, at det sidder godt, og er pænt og praktisk. Men der er mange af mærkevarerne, som jeg syntes rigtig godt om. Vores økonomi er bare ikke til at købe lutter dyrt mærkevare-tøj til vores piger.

Og jeg syntes bestemt også, at der findes meget fint tøj til billige penge i H&M og lignende steder.

Og ellers har jeg også ind imellem været heldig, at gøre nogle rigtig gode fund i genbrugs-butikker.

Anmeld

28. september 2010

SHERO

70% af Elias' tøj er fra genbrugsen eller mødrehjælpens genbrug, ikke fordi jeg ikke har penge til at købe andet, men fordi jeg synes det er fjollet at give 250 kr for en t-shirt han kun kommer til at bruge 10 gange. Desuden er det jeg køber i genbrug for det meste name it eller H&M og det er fint...

Køber ellers meget i H&M, for synes de har meget fedt drengetøj, der ikke er blir for tuttenuttet. Jeg elsker selv Hummel, og har købt lidt af det, både på trendsale og lidt nyt, men det er primært overtøj som han kommer til at bruge meget.

Jeg vil hellere sparre penge op og give ham nogen oplevelser når han blir gammel nok, end købe tøj for hele budgettet :-D

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

Carina1977 skriver:

Min søn går i klasse med en som får nyt tøj flere gange i ugen. Jeg tænker bare....når de overhovedet at få al det tøj brugt?

lugter lidt af en shopaholic .. det problem får jeg heldigvis aldrig ... tror jeg er for nærrig

Anmeld

28. september 2010

Svei

Mine børn de får det de gerne vil have....om det så hedder det ene eller andet... for mig handler det ikke om mærker men mere om hvor meget man kan få hvis der står et bestemt mærke i tøjet...

Anmeld

28. september 2010

TbCp

Liva har mest mærketøj.... MEN alt er købt brugt...

Der er dog også andet en mærketøj i skabet

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

Nej det gør jeg ikke...

Hun kan fint bære tæj fra Bilka, Føtex og Kvickly... :)

Anmeld

28. september 2010

serinasmor

Mange tak for alle jeres svar ... jeg ville faktiskt rigtig gerne svare jer allesammen en for en ... men der er så mange svar at det overskuer jeg slet ikke  men det er jo kun en god ting..

jeg har nu fået et indblik i jeres hjerner og 1000 tak for det

Jeg har nu fået stillet min nysgerrighed

Anmeld

30. september 2010

anne2009

Det er også forskelligt hos mig, handler både i h&m, next , exit men køber også fra føtex og i kvickly...

Jeg går mest op i udseende om det er sødt eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.