køber du mærketøj til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Carina1977

Jeg har stemt: nej, det gør jeg ikke.

jeg har aldrig nogensinde gået op i mærketøj, og det kommer jeg heller aldrig nogensinde til. Det kan da godt være at det måske er lidt mere holdbart, men det gider jeg ikke betale 4 eller 5 gange mere for. Jeg har altid købt tøj til min søn i kvickly, føtex, A-Z og HM. Min søn er 10 år og går heller ikke op i mærker. Jeg kan så ikke sige om det kommer når han bliver ældre, men lige nu er han ret så ligeglad. For ham handler det mest om at tøjet er sejt og at det er behageligt at have på. Han er ikke så vild med cowboybukser med mindre det er lavet i det tynde cowboystof...derimod vil han hellere microfiber-bukser, da det er behageligt....og dem kan man sørme nogen gange få til en 50´er  men ellers handler det mest om at tøjet skal være sejt. jeg får af og til en pose med tøj fra min kusine, som hendes dreng er vokset fra. det er så mærketøj, men jeg har så heller ikke givet en krone for det....og havde det været ikke mærkevare, havde vi været ligeså glade for det.

Jeg synes at det billige tøj jeg køber til min søn holder rigtig godt. Det mister hverken facon eller farve....hvorfor dælen skal jeg så gå ud og ofre 4-500 kr. for en trøje, hvis den til 50-100 kr. er lige så god. Det er heldigvis frivilligt om man vil gøre det  og må indrømme at jeg nok er en af dem, der virkelig prøver på at finde områder hvor jeg kan spare penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Ryberg

Jeg køber heller ikke mærketøj til Lasse, falder jeg over noget der er på tilbud kan jeg da godt finde på det, men det skal også være billigt...

Selv priserne på brugt mærkevare babytøj kan få mig til at falde ned af stolen .....

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

KittyGirl skriver:

Jeg køber heller ikke mærketøj til Lasse, falder jeg over noget der er på tilbud kan jeg da godt finde på det, men det skal også være billigt...

Selv priserne på brugt mærkevare babytøj kan få mig til at falde ned af stolen .....

Ja det er ret vildt. Inde på trendsales er det ret vildt, hvad de vil have for mærketøj. De kan godt virke lidt grådige *griner*

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

Jeg har svaret, at det er forskelligt, da jeg ikke udelukkende køber mærketøj, men i stedet fokuserer jeg på, hvad tøj der sidder bedst på Laura og hvad der er mest behageligt. Af bodyer har hun stort set kun Molo, da de sidder allerbedst på hende, men resten af hendes tøj er mange forskellige mærker både luksusbrands, men også tøj fra Bilka, Kvickly osv...

Anmeld

28. september 2010

Ryberg

Carina1977 skriver:

Ja det er ret vildt. Inde på trendsales er det ret vildt, hvad de vil have for mærketøj. De kan godt virke lidt grådige *griner*

nemlig!! jeg fandt også en et andet sted, og tænkte, at det ville jeg da gerne have en pris på, der var en del tøj .....

Hun ville have 8000 kr. for alt hendes babytøj .....

Er du klar over hvor meget babytøj man kan få for 8000 kr. bare f.eks. i H&M ?

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jonte får primært brugt mærketøj fra TS og hjemmestrik.

Anmeld

28. september 2010

lotte32

Jeg har svaret at det er forskelligt min store dreng på 13 vil gerne have mærketøj, så det køber jeg ind i mellem, ellers ønsker han sig det i jule og fødselsdagsgave, jeg har også købt brugt nogle gange Min datter på 6 har en del mærketøj, hummel, molo, småfolk mm. men kun fordi jeg arbejder i butik med børnetøj og derfor ikke betaler fuld pris for det hun har dog også tøj fra både hm, føtex og bilka

Knus Lotte

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Det er forskelligt det er lige hvad jeg finder dog køber jeg ikke i føtex og andre supermarkeret da jeg har været uheldig en gang og det gider jeg ikke igen. H&M handler jeg heller ikke mere da jeg synes de er blevet MEGA kedelige med deres tøj både til piger og drenge. 

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

KittyGirl skriver:

nemlig!! jeg fandt også en et andet sted, og tænkte, at det ville jeg da gerne have en pris på, der var en del tøj .....

Hun ville have 8000 kr. for alt hendes babytøj .....

Er du klar over hvor meget babytøj man kan få for 8000 kr. bare f.eks. i H&M ?

Ja man kan få temmeligt meget i h&m for de penge

Når man vil have 8000 kr. for børnetøj, tror jeg godt nok man er en af dem, der køber sig fattig i tøj. Gad vide hvor mange penge i måneden disse personer bruger på tøj?

Nå, men dem om det....hver sin måde at bruge penge på. Jeg er ikke modstander af mærketøj, synes bare der er nogen der overdriver, når de køber tøj til deres børn.

Min søn går i klasse med en som får nyt tøj flere gange i ugen. Jeg tænker bare....når de overhovedet at få al det tøj brugt?

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

lotte31 skriver:

Jeg har svaret at det er forskelligt min store dreng på 13 vil gerne have mærketøj, så det køber jeg ind i mellem, ellers ønsker han sig det i jule og fødselsdagsgave, jeg har også købt brugt nogle gange Min datter på 6 har en del mærketøj, hummel, molo, småfolk mm. men kun fordi jeg arbejder i butik med børnetøj og derfor ikke betaler fuld pris for det hun har dog også tøj fra både hm, føtex og bilka

Knus Lotte

Din dreng på 13, hvornår begyndte han at ville have mærketøj? min søn er nemlig ikke nået dertil (han er 10 år), han går slet ikke op i mærker. Kunne være rart at vide, hvornår det starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.