Jeg har stemt: nej, det gør jeg ikke.
jeg har aldrig nogensinde gået op i mærketøj, og det kommer jeg heller aldrig nogensinde til. Det kan da godt være at det måske er lidt mere holdbart, men det gider jeg ikke betale 4 eller 5 gange mere for. Jeg har altid købt tøj til min søn i kvickly, føtex, A-Z og HM. Min søn er 10 år og går heller ikke op i mærker. Jeg kan så ikke sige om det kommer når han bliver ældre, men lige nu er han ret så ligeglad. For ham handler det mest om at tøjet er sejt og at det er behageligt at have på. Han er ikke så vild med cowboybukser med mindre det er lavet i det tynde cowboystof...derimod vil han hellere microfiber-bukser, da det er behageligt....og dem kan man sørme nogen gange få til en 50´er
men ellers handler det mest om at tøjet skal være sejt. jeg får af og til en pose med tøj fra min kusine, som hendes dreng er vokset fra. det er så mærketøj, men jeg har så heller ikke givet en krone for det....og havde det været ikke mærkevare, havde vi været ligeså glade for det.
Jeg synes at det billige tøj jeg køber til min søn holder rigtig godt. Det mister hverken facon eller farve....hvorfor dælen skal jeg så gå ud og ofre 4-500 kr. for en trøje, hvis den til 50-100 kr. er lige så god. Det er heldigvis frivilligt om man vil gøre det
og må indrømme at jeg nok er en af dem, der virkelig prøver på at finde områder hvor jeg kan spare penge.
Anmeld