køber du mærketøj til dine børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du mærketøj til dit barn /dine børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.981 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. september 2010

serinasmor

Tråden her opretter jeg af ren og skær nysgerrighed. Jeg vil selvfølgelig også gerne vide hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg kan starte selv

Jeg køber ikke mærketøj til serina, da jeg ikke kan se hvad hun skal bruge det til. Jeg ville desuden blive super ærgelig, hvis hun havde haft en trøje på til 400 kr og så fået tomatsauce på ærmet, som mor på mystisk vis ikke kunne få af i vask. Det er nemlig sket flere gange inden for den sidste måned, at jeg har måttet kassere tøj af netop den årsag. Det tror jeg heller ikke bliver bedre med alderen. Tænker her især på græspletter og lignende. Så vil jeg hellere, at jeg med god samvittighed kan kassere tøjet og ikke gå og ærgre mig.

Jeg køber tit brugt tøj og har også fået en hel del af svigermor - både nyt og brugt. Jeg giver min datter tøj på som jeg synes passer til hendes personlighed og som jeg synes er pænt. Det tror jeg vi allesammen gør . Men for mig har det altså ingen betydning hvad der står i nakken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Laulund87

Jeg køber mest mærkevaretøj, men det er altid på tilbud så jeg ikke giver mere end prisen i føtex Og jeg tager tit på lagersalg.

Jeg kan sagtens købe et par bukser i føtex og sætte dem sammen med en Molo bluse f.eks

Så det er en blandet landhandel her, dog 80% mærkevare

Anmeld

28. september 2010

Jones

Ikke nu hvor han er så lille, så vokser han alligevel ud af det i løbet af meget kort tid. Når han bliver ældre kan jeg godt finde på at købe mærketøj, men så er det ikke mærker der er dyre alene på grund af mærket, men mærker der er dyre fordi de laver rigtig god kvalitet. Det er også sådan jeg køber tøj til mig selv

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Jeg er fuldkommen ligeglad med hvilket ikon der sidder ved siden af vaskeanvisningen. Om det er et dyr, en frugt eller hvad søren det kan være. Men jeg vil ha' min datter går pænt klædt og i en ordentlig kvalitet.

Så jeg køber både dyre uniqa ting og billige masseproducerede ting. Bare det er pænt, min stil og virker som en god kvalitet.

Ag

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Ja det gør jeg .... alt tøj er vel en form for mærketøj - forskellen er jo så bare prisen .... Men ja det gør jeg - og en del enda, men jeg udelukker ikke H&M eller andre mærker - men jeg er vildt med mange af de forskellige mærker fordi de skiller sig lidt ud fra andre... jeg syntes det er fedt når mine tre børn ikke ligner alle de andre børn i skolen, sfo'en, klubben eller børnehaven... Jeg syntes det er lækkert de er smarte og vigtigst af alt de har noget på de selv syntes er fedt, sejt, lækkert, sødt og smart...

Så jeg må være det man kalder en blandet køber... for falder jeg over en lækker bluse i H&M jamen så køber jeg den... Men jeg elsker at handle meget af mit tøj til ungerne på nettet og igen at det er anderledes...

Så det er ikke fordi det er dyrt og jeg skal være mere end andre.. Men jeg syntes også det holder længere end det lidt billigere tøj gør og så holder farverne flotte (selvom jeg lige har været uheldig med et par af småfolks bluser)

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Jones skriver:

Ikke nu hvor han er så lille, så vokser han alligevel ud af det i løbet af meget kort tid. Når han bliver ældre kan jeg godt finde på at købe mærketøj, men så er det ikke mærker der er dyre alene på grund af mærket, men mærker der er dyre fordi de laver rigtig god kvalitet. Det er også sådan jeg køber tøj til mig selv

Jeg er enig....

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

serinasmor skriver:

Tråden her opretter jeg af ren og skær nysgerrighed. Jeg vil selvfølgelig også gerne vide hvorfor / hvorfor ikke.

Jeg kan starte selv

Jeg køber ikke mærketøj til serina, da jeg ikke kan se hvad hun skal bruge det til. Jeg ville desuden blive super ærgelig, hvis hun havde haft en trøje på til 400 kr og så fået tomatsauce på ærmet, som mor på mystisk vis ikke kunne få af i vask. Det er nemlig sket flere gange inden for den sidste måned, at jeg har måttet kassere tøj af netop den årsag. Det tror jeg heller ikke bliver bedre med alderen. Tænker her især på græspletter og lignende. Så vil jeg hellere, at jeg med god samvittighed kan kassere tøjet og ikke gå og ærgre mig.

Jeg køber tit brugt tøj og har også fået en hel del af svigermor - både nyt og brugt. Jeg giver min datter tøj på som jeg synes passer til hendes personlighed og som jeg synes er pænt. Det tror jeg vi allesammen gør . Men for mig har det altså ingen betydning hvad der står i nakken.

Nej det gør jeg ikke. Har det ligesom Shubidua med:"Det er en lille og krukket dille"
Og jeg nægter ganske enkelt at give flere hundrede kroner for noget, bare fordi der er en krokodille på det. No way.
Her købes tøjet, hvor det er billigst, så enkelt er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2010

Mor til L&S

Her bliver der da købt mærketøj til Liva, men hun har mest tøj fra H&M og andre billigere mærker... men mærketøj har hun også - lidt en blanding her

Anmeld

28. september 2010

<3

Det er en blandet landhandel her. JEg går meget på lagersalg og køber det dyre mærketøj billigere der end hvad man kan få i FØTEX, Kvickly eller H&M.

Anmeld

28. september 2010

Risen

Ja jeg køber mærketøj til Clara, men også andre steder fra som for eksempel H&M, NAME IT osv.  Kan godt lide mærketøjet da jeg ofte synes det er bedre kvalitet og har fede motiver. Desuden synes jeg farverne er federe, desværre er H&M pige ting som oftes kun lyserøde og så vil jeg hellere have en fed Katvig i lilla.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.