Tjuhl skriver:
jeg havde igår, og så lige inden jeg gik i seng så lettede det og jeg har fået sovet helt anstændigt i nat (for første gang i fire dage). Nu er jeg bare øm og ligesom det har været før, altså sådan mens agtigt i underlivet. det er så absolut til at holde ud, men igår var det bare for meget - og så kombineret med at jeg var så enormt træt, så udløste det altså lige et par tårer 
Jeg vil nødig være lyseslukker. Men sådan som du beskriver du har det, sådan havde jeg det også de sidste uger, da jeg ventede min søn, og han kom altså ikke før på terminsdagen:/ Jeg tror du skal mentalt indstille dig på at skulle vente noget tid endnu og så ellers bare få hvilet og slappet godt og grundigt af.
Det er psykisk og fysisk hårdt hele tiden og gå og "tro" eller føle at man er i fødsel og der så ikke sker mere. Jeg sagde til sidst til mig selv, han kommer ikke nu, selvom jeg håber det nok så meget. Jeg må væbne mig med tålmodighed og så bare slappe af, for det her giver mig stress og det er hverken godt for mig eller baby, han kommer når han kommer
Og det gav mig faktisk ro inden i og ca 14 dage senere var han der
Nå men rigtig meget held og lykke og husk at nyde det.
Anmeld