Baby juhl???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

tak  og i lige måde!!!

Ihhh hvor spændende!!! Håber bebs er på vej inden længe søde

Kome baby baby, kom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

oo

T.K. skriver:

Har du sindssygt ondt hele tiden, eller hvordan?

jeg havde igår, og så lige inden jeg gik i seng så lettede det og jeg har fået sovet helt anstændigt i nat (for første gang i fire dage). Nu er jeg bare øm og ligesom det har været før, altså sådan mens agtigt i underlivet. det er så absolut til at holde ud, men igår var det bare for meget - og så kombineret med at jeg var så enormt træt, så udløste det altså lige et par tårer

Anmeld

29. september 2010

JacobsMoar

Tjuhl skriver:

jeg havde igår, og så lige inden jeg gik i seng så lettede det og jeg har fået sovet helt anstændigt i nat (for første gang i fire dage). Nu er jeg bare øm og ligesom det har været før, altså sådan mens agtigt i underlivet. det er så absolut til at holde ud, men igår var det bare for meget - og så kombineret med at jeg var så enormt træt, så udløste det altså lige et par tårer

Eeej Trine, drømte jo lige i nat at du havde født.. (Ja, hvorfor drømmer man om en, man absolut slet ikke kender ) - Måske fordi jeg har termin to dage efter dig, og føder du i dag, så føder jeg om to dage  

For filan da, nu må Baby Juhl da lige tage sig sammen.. (Så Baby Bromberg også kan komme ud )

Anmeld

29. september 2010

Kb

Tjuhl skriver:

Jeg vil nødig være lyseslukker. Men sådan som du beskriver du har det, sådan havde jeg det også de sidste uger, da jeg ventede min søn, og han kom altså ikke før på terminsdagen:/ Jeg tror du skal mentalt indstille dig på at skulle vente noget tid endnu og så ellers bare få hvilet og slappet godt og grundigt af.

Det er psykisk og fysisk hårdt hele tiden og gå og "tro" eller føle at man er i fødsel og der så ikke sker mere. Jeg sagde til sidst til mig selv, han kommer ikke nu, selvom jeg håber det nok så meget. Jeg må væbne mig med tålmodighed og så bare slappe af, for det her giver mig stress og det er hverken godt for mig eller baby, han kommer når han kommer Og det gav mig faktisk ro inden i og ca 14 dage senere var han der

Nå men rigtig meget held og lykke og husk at nyde det.

Anmeld

29. september 2010

<3

til Baby Juhl der snart skal ud og møde verdenen og forhåbentlig ikke er alt for træt ovenpå fødslen og til Trine med at håb om at alt vil gå godt

Anmeld

29. september 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

Samme nat til jeg fødte fik jeg lov at sove hele natten jeg fødte kl 18.24 så baby juhl kommer i dag bare vent og se  Jeg synes tit man høre man lige får lov at få en rolig nat og så går det ellers løs! 

Anmeld

29. september 2010

oo

Diana... skriver:

Samme nat til jeg fødte fik jeg lov at sove hele natten jeg fødte kl 18.24 så baby juhl kommer i dag bare vent og se  Jeg synes tit man høre man lige får lov at få en rolig nat og så går det ellers løs! 

Anmeld

29. september 2010

Lillefe

Tjuhl skriver:

for der snart sker noget.. også for mig! er ved at kede mig til døde allerede... gik på barsel fredag...

Anmeld

29. september 2010

oo

Perl skriver:

for der snart sker noget.. også for mig! er ved at kede mig til døde allerede... gik på barsel fredag...

jeg har været på "barsel" siden midt juni men jeg keder mig nu ikke...jeg tror jeg er født til at være hjemmegående dame

men  for vi snart har travlt begge to!!!

Anmeld

29. september 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

Det lyder dejligt med en ordentlig nats søvn, det får du brug for jo!

Drømte om dig i nat... Drømte at du var fanget i den "latente fase", og bare ikke kunne komme videre derfra! Totalt underligt! Og selvfølgelig noget, der ikke sker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.