Baby juhl???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

hejhej

jeg kan se der er nogen der ikke har set min update fra imorges.

jeg er STADIG i den latente fase (dvs fra 1-4 cm åben), ifølge jordemoderen imorges var der sket NADA siden lørdag, så selvom jeg har veer der lige bider, så gir de altså ikke en hujende fis

så vi venter...

På dævlan tjuhl, nu må du arbejde lidt med så vi kan få set den bette guldklump

Sagde jordmoderen noget om udsigterne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

oo

mor_sabina skriver:

På dævlan tjuhl, nu må du arbejde lidt med så vi kan få set den bette guldklump

Sagde jordmoderen noget om udsigterne?

nej, hun var sådan ret meget en downer på det område - og der er jo fjorten dage til termin, så bla bla bla men altså...man kan jo heller ikke vide, den latente fase kan vare alt fra timer til uger, så det er bare at vente på der kommer system i veerne, for SÅ er jeg højst sandsynlig nået til den aktive fase, og nøøøøøj hvor jeg længes efter den!!

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

nej, hun var sådan ret meget en downer på det område - og der er jo fjorten dage til termin, så bla bla bla men altså...man kan jo heller ikke vide, den latente fase kan vare alt fra timer til uger, så det er bare at vente på der kommer system i veerne, for SÅ er jeg højst sandsynlig nået til den aktive fase, og nøøøøøj hvor jeg længes efter den!!

Krydser fingre for at der snart sker noget.

Anmeld

28. september 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

Det var da en mega nederen udmelding. Nå men jeg håber nu alligevel der kommer skub i tingene, så du kan komme rigtig igang med det sjove arbejde

Rigtig meget held og ylkke, og jeg vil sidde klistret til skærmen og vente på update

Anmeld

28. september 2010

Low

Jeg håber for jer at der snart sker noget!...

Hvis der sker noget yderligere så må du lige skive hvis du kan ..

Jeg synes at hele jeres historie er dejlig. I er et godt bevis på at man ikke skal opgive drømmen om at få et barn 

Anmeld

28. september 2010

Low

Jeg håber for jer at der snart sker noget!...

Hvis der sker noget yderligere så må du lige skive hvis du kan ..

Jeg synes at hele jeres historie er dejlig. I er et godt bevis på at man ikke skal opgive drømmen om at få et barn 

Anmeld

28. september 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

IIhh, hvor er det altså spændende! Glæder mig til at høre mere

Jeg er sikker på du kommer til at klare det til UG med kryds og slange!

Sender noget, ikke ve-støv, men "aktiv fase" støv!

Anmeld

28. september 2010

oo

T.K. skriver:

IIhh, hvor er det altså spændende! Glæder mig til at høre mere

Jeg er sikker på du kommer til at klare det til UG med kryds og slange!

Sender noget, ikke ve-støv, men "aktiv fase" støv!

tak  og i lige måde!!!

Anmeld

28. september 2010

Mira0911

Tjuhl jeg troede dælme du lå og pressede.....

Anmeld

28. september 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

tak  og i lige måde!!!

Har du sindssygt ondt hele tiden, eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.