Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Synes det var oplagt, når jeg nu gi'r den som præmiehøne
Synes det var oplagt, når jeg nu gi'r den som præmiehøne
præcis, du er jo super ruger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
go go trine ud med det barn
held og lykke her fra
Spændene spændene
Ejj sikke et fantastisk indlæg at vågne op til. IHHH hvor er det spændende håber de ligger med lille baby juhl i armene nu.
Spændende... Glæder mig til at læse ligepræcis den fødselsberetning Hep hep herfra!!!
Dictes mor skriver: Hun er i fødsel, jeg hørte sidst fra hende kl lidt over ti, hvor hun lige havde taget klyxen og bare ventede på at veerne skulle blive stærkere og kortere imellem. Jeg tror, baby juhl er kommet nu, eller i hvert fald er lige på trapperne Men det er rent gæt.
Hun er i fødsel, jeg hørte sidst fra hende kl lidt over ti, hvor hun lige havde taget klyxen og bare ventede på at veerne skulle blive stærkere og kortere imellem. Jeg tror, baby juhl er kommet nu, eller i hvert fald er lige på trapperne Men det er rent gæt.
Ej CAMILLA du kan da ikke ligge inde med sådan en viden uden at fortælle det til os andre hvor er det da SINDSSYGT spændende altså!!! Tror nok liiiige jeg kommer til at tjekke baby.dk under forelæsningen idag
Ihh hvor spændende! Skal man mon heppe eller sige tillykke??? BEGGE DELE!!
Hepper med på sidelinjen og venter spændt på resultatetKærligstSussie
idamaria83 skriver: Ej CAMILLA du kan da ikke ligge inde med sådan en viden uden at fortælle det til os andre hvor er det da SINDSSYGT spændende altså!!! Tror nok liiiige jeg kommer til at tjekke baby.dk under forelæsningen idag
Undskyld, men jeg var gået i seng...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128