Tungepiercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

B&J

LouiseVous skriver:

Avs... Nu den sq lavet.. Hele lørdag var der ingen hævelse. Igår kom det hel så. Aaaav.. Jeg havde bogstaveligt talt ondt i hele hovedet... I dag er det kun hævelse lige omkring piercingen, er det normalt?

jepper det er helt alm

og kæmpe tillykke med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Dansker I Holland

Zafir skriver:

Det er skønt at være tungepiercet og det gør ikke ondt. Det føles sært, når de sætter tangen på tungen og holder den fast. Men ellers er det ikke særlig træls.

Husk at skyld munden i saltvand, hvergang du har spist og drukket andet end vand. Så heler du RIGTIG hurtigt. Det er skønt.

Du kan sagtens købe piercingsmykker på nettet, det gør vi selv. Husk at titanium er helt vildt skønt og det reneste du overhovedet kan få

Hihi undskyld jeg blander mig Men jeg vidste faktisk ikke at du havde en tungepiercing Jeg er fuldstændig enig med dig i det du skriver om det

Knus Sussie 34+0

Anmeld

4. oktober 2010

rikket

Har du haft problemer med hævelser og sådan?

Anmeld

4. oktober 2010

Dinna88

LouiseVous skriver:

JA! Nu har jeg dælme fået taget mig sammen....
Jeg har i lang tid for ikke at snakke år tænkt på at ville ha lavet en piercing i tungen.
Og nu har jeg endelig bestilt tid sammen med en veninde. Så på lørdag Glæder mig, men frygter også lidt. Men altså den ka jo tages ud hvis det er.
Er der nogen der kan give tips til med køb af tungepiercing, altså når jeg må skifte. Google lige, og der kom en masse billige frem, men er det for vovede at købe den vej??

Du skulle  gerne få en gratis skiftning med! så det burde ikke være noget problem. Derefter er det lidt op til dig selv om du vil købe de billige.... Der er jo få der tøver med det til ørerne f.eks. Jeg har fortsat den jeg fik skiftet til ved pierceren i, da jeg synes alle de forskellige farver der er til tungen er ret ucharmerende. Men det er jo en smagssag. Men så ville jeg nok gå efter kvalitet

Og bare lige et par beroligende ord - det gør ikke ondt. Det er fysisk umuligt, så intet at bekymre sig om!

Anmeld

4. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Du skulle  gerne få en gratis skiftning med! så det burde ikke være noget problem. Derefter er det lidt op til dig selv om du vil købe de billige.... Der er jo få der tøver med det til ørerne f.eks. Jeg har fortsat den jeg fik skiftet til ved pierceren i, da jeg synes alle de forskellige farver der er til tungen er ret ucharmerende. Men det er jo en smagssag. Men så ville jeg nok gå efter kvalitet

Og bare lige et par beroligende ord - det gør ikke ondt. Det er fysisk umuligt, så intet at bekymre sig om!

jeg kan få hjælp til skift gratis, men skal selv købe den nye piercing..
Har fundet et fint sted at købe, så nu jeg mega nervøs for det med at ska skifte..
Men håber fanme jeg kommer til at snakke ordenlig..
Min piercing er kun 2cm lang

Anmeld

4. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

rikket skriver:

Har du haft problemer med hævelser og sådan?

Jeg havde igår, nr 2 dag.. Der gjorde ALT ondt... Men har heller ikk rigtig spist yoghurt.. Men i dag- 3.dag ikke den vilde hævelse, kun lidt rundt om selve piercingen..

Anmeld

4. oktober 2010

Pipsle2012

Tillykke med din beslutning :-)

Jeg har haft tungepiercing i 7-8 år nu, og har ingen problemer haft med det.

Jeg skiftede selv smykke nogle uger efter jeg havde fået den lavet, og da hævelsen var faldet.

MHT. til pasning/rensning af den, så sagde ham der piercede mig, at jeg skulle skylle munden med vand hver gang jeg havde spist eller drukket noget, og skylle/gurgle munden med Listerine Mundskyl (kan bl.a. købes i Matas eller på apoteket) 2-3 gange om dagen. Han sagde at jeg IKKE måtte bruge brintoverilte, da det hæmmer helingen af piercingen...

Håber du bliver glad for den, når du har fået den lavet

Anmeld

5. oktober 2010

Dinna88

LouiseVous skriver:

jeg kan få hjælp til skift gratis, men skal selv købe den nye piercing..
Har fundet et fint sted at købe, så nu jeg mega nervøs for det med at ska skifte..
Men håber fanme jeg kommer til at snakke ordenlig..
Min piercing er kun 2cm lang

Okay, men den pris du har skrevet tidligere er også billigt, så det giver mening - jeg var også nervøs for at få skiftet min, da jeg syntes det var alt for tidligt. Men da jeg fandt ud af at det umuligt kan gøre ondt, så forsvandt nervøsiteten igen. 

Du kommer nok til at snakke ordentligt. Dog har min piercing påvirket min spansk- og engelsktale.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.