Tungepiercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

B&J

LouiseVous skriver:

Jeg tror jeg bliver afhængig a det skyllemiddel hehe..
Fantastisk idé tak.. Det skal jeg huske, jeg skal vidst omkring apoteket inden længe Så jeg helt klar til lørdag...

ja og føj det smager men fuck det bedre ind betændelse i munden men husk det kan være de siger du skal bruge klorhekasidin eller ja hvordan det staves det sagde de til min søster men som sagt i min familie får vi sår af det måtte pille to af dem i mine øre ud på grund af det skidt og det andet er bare super duper jubii

IHH du bliver såååå fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

ja og føj det smager men fuck det bedre ind betændelse i munden men husk det kan være de siger du skal bruge klorhekasidin eller ja hvordan det staves det sagde de til min søster men som sagt i min familie får vi sår af det måtte pille to af dem i mine øre ud på grund af det skidt og det andet er bare super duper jubii

IHH du bliver såååå fin

Jeg over dig der kommer update på det Om ikk andet pyller jeg til dig resten a weekenden hvis det gør nas Smiler...
Men jeg spør dig nok mere til råds hvis jeg må og jeg har spørgsmål. hehe..

Er spændt på om jeg kan tåle det så. Da jeg var lille / mindre døjede jeg konstant med betændelse i ørene, altså mine huller, og hvergang måtte vi opgive og lade det gro sammen. Så har da vidst lige prøvet at få dem skudt i et par gange,. Men mener det var brendoilde vi brugte.. MEn altså, det er jo forskellige steder, såå

Anmeld

27. september 2010

B&J

Jeg over dig der kommer update på det Om ikk andet pyller jeg til dig resten a weekenden hvis det gør nas Smiler...
Men jeg spør dig nok mere til råds hvis jeg må og jeg har spørgsmål. hehe..

Er spændt på om jeg kan tåle det så. Da jeg var lille / mindre døjede jeg konstant med betændelse i ørene, altså mine huller, og hvergang måtte vi opgive og lade det gro sammen. Så har da vidst lige prøvet at få dem skudt i et par gange,. Men mener det var brendoilde vi brugte.. MEn altså, det er jo forskellige steder, såå

hhihihihi du skriver bare løs så kan du få en kæmpe krammer

der er jo også meget forskeld fra ørne og tungen men der er jo nogle mennesker der ikke kan tåle nikkel min mor kan ikke men både mig og mine to søstre har øreringe i ørne tungen og den anden har i næsen og navlen

håber virkelig du kan tåle den når du ønsker den så meget men som sagt det kan tage 3-5uger før den falder ned hvor den fylder hele de 4-5 cm af den piercing du får i

Anmeld

27. september 2010

Amso

B&J skriver:

drik en masse isvand eller isterninger så falder den hurtig ned sør for at tungen er faldet hel ned inden du sætter den nye i 3-6uger vil jeg sige... og det er meget forskelligt fra person til person...

jeg er så en af de personer der er stærkt imod klorheksadin eller hvordan det lige staves og bruger branduilte ja staveproblemer igen hihihi..

men jeg rensede min tunge dengang 2gange om dagen med en vatpind og skylle min pund i lidt branduilte blandet med vand så den blev renset og har aldrig haft problemer og har haft min i 9år nu.....

kig godt efter de pakker alt ud så det er nyt.

skrug endelig på kuglerne hverdag så de sidder stramt for de løsner sig for har slugt 2kugler mens jeg sov ups

jaa tror ikke der er mere held og lykke og det gør overhovede ikke ondt for jeg troede det gjorde så ondt som af bide sig selv i tungen så det øvede jeg mig i hihihihi men ak nej mærkede ingen ting og to ca 4 sek

Puha det ville jeg alligevel ikke skylle min mund i. Tungen/munden er det sted piercinger skulle hele bedst. Har aldrig haft problemer med min, og har ikke hørt nogen som har renset med andet end vand..??  Jeg ville lige høre din piercer om det inden jeg begyndte at skylle munden med sådan noget.

Men det jo sikkert også forskelligt hvad de anbefaler.. Men held og lykke med det, du skal nok blive glad for den..

Anmeld

27. september 2010

B&J

Amso skriver:

Puha det ville jeg alligevel ikke skylle min mund i. Tungen/munden er det sted piercinger skulle hele bedst. Har aldrig haft problemer med min, og har ikke hørt nogen som har renset med andet end vand..??  Jeg ville lige høre din piercer om det inden jeg begyndte at skylle munden med sådan noget.

Men det jo sikkert også forskelligt hvad de anbefaler.. Men held og lykke med det, du skal nok blive glad for den..

dengang jeg fik min lavet anbefalede de det men nu bruger de jo det saltvands noget og det kan jeg ikke tåle så er super glad for jeg bruger det andet og min tunge er tip top men som sagt vi er jo så forskellige

Anmeld

27. september 2010

Amso

B&J skriver:

dengang jeg fik min lavet anbefalede de det men nu bruger de jo det saltvands noget og det kan jeg ikke tåle så er super glad for jeg bruger det andet og min tunge er tip top men som sagt vi er jo så forskellige

så sandt så sandt.  Min første tanke var bare lige BADR...!  Hehe.

Anmeld

27. september 2010

B&J

Amso skriver:

så sandt så sandt.  Min første tanke var bare lige BADR...!  Hehe.

hihihihi som sagt det smager heller ikke godt men min piercing blev renset af det og jeg gør det stadig dog ikke i munden men piller den ud og renser den der i

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er skønt at være tungepiercet og det gør ikke ondt. Det føles sært, når de sætter tangen på tungen og holder den fast. Men ellers er det ikke særlig træls.

Husk at skyld munden i saltvand, hvergang du har spist og drukket andet end vand. Så heler du RIGTIG hurtigt. Det er skønt.

Du kan sagtens købe piercingsmykker på nettet, det gør vi selv. Husk at titanium er helt vildt skønt og det reneste du overhovedet kan få

Anmeld

4. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

B&J skriver:

hihihihi som sagt det smager heller ikke godt men min piercing blev renset af det og jeg gør det stadig dog ikke i munden men piller den ud og renser den der i

Avs... Nu den sq lavet.. Hele lørdag var der ingen hævelse. Igår kom det hel så. Aaaav.. Jeg havde bogstaveligt talt ondt i hele hovedet... I dag er det kun hævelse lige omkring piercingen, er det normalt?

Anmeld

4. oktober 2010

Mellepige

Spørg om du ikke må få en af plastik i, det ødelægger ikke tænderne lige så meget. Indtil du lærer at styre den. Jeg bed meget i den i starten, og hold kæft, det gjord altså bare ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.