JA! Nu har jeg dælme fået taget mig sammen....
Jeg har i lang tid for ikke at snakke år tænkt på at ville ha lavet en piercing i tungen.
Og nu har jeg endelig bestilt tid sammen med en veninde. Så på lørdag
Glæder mig, men frygter også lidt. Men altså den ka jo tages ud hvis det er.
Er der nogen der kan give tips til med køb af tungepiercing, altså når jeg må skifte. Google lige, og der kom en masse billige frem, men er det for vovede at købe den vej??
drik en masse isvand eller isterninger så falder den hurtig ned sør for at tungen er faldet hel ned inden du sætter den nye i 3-6uger vil jeg sige... og det er meget forskelligt fra person til person...
jeg er så en af de personer der er stærkt imod klorheksadin eller hvordan det lige staves og bruger branduilte ja staveproblemer igen hihihi..
men jeg rensede min tunge dengang 2gange om dagen med en vatpind og skylle min pund i lidt branduilte blandet med vand så den blev renset og har aldrig haft problemer og har haft min i 9år nu.....
kig godt efter de pakker alt ud så det er nyt.
skrug endelig på kuglerne hverdag så de sidder stramt for de løsner sig for har slugt 2kugler mens jeg sov ups
jaa tror ikke der er mere held og lykke og det gør overhovede ikke ondt for jeg troede det gjorde så ondt som af bide sig selv i tungen så det øvede jeg mig i hihihihi men ak nej mærkede ingen ting og to ca 4 sek
Anmeld