Snydeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Kvindemin

Diana... skriver:

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD  Jeg har bare haft en rigtig dum dag med alt for mange kraftige plukveer og tur på fødegangen osv så jeg har glemt det  Men jeg har læst den. 

Hvordan har du det nu? Ville de ikke engang bare lige se om der er sket noget under de snyde veer? Skægt jeg var til møde med min jdm for lidt side og hun sagde at man helst skulle komme ind når det begynde anden gang der skulle man ikke vente til der var fast tid i mellem som første gang da det pludselig kan gå stærkt. 

Jeg synes du skal insistere på en undersøgelse det må da være rart for dig også og vide om der er noget i de snydeveer.

Kæmpe kram til dig og endnu engang undskyld.

Helt i orden da, hvad med dig - hvordan atår det til? Er det/du okay?
Jeg skal til jordemoder i morgen tidlig, så nu ser jeg lige natten an. Håber der sker noget, om ikke andet bare for at blive undersøgt.

Håber du er ok. Stort knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Helt i orden da, hvad med dig - hvordan atår det til? Er det/du okay?
Jeg skal til jordemoder i morgen tidlig, så nu ser jeg lige natten an. Håber der sker noget, om ikke andet bare for at blive undersøgt.

Håber du er ok. Stort knus.

Ja ja fint fint med mig jeg har en kraftig blærebetændelse som giver mig nogen kraftige plukveer så de ville godt lige se mig og scanne min livmoderhals for at se om den stadig var ok da den åbenbart kan forkortes ved plukveer så tidligt og det må den ikke. 

Pyt med mig. 

Åhh håber jdm vil kikke på dig i morgen det er jo lidt spændende om der er sket noget. Du må lige skrive når du har været afsted hvis du ikke når og føde inde

Anmeld

28. september 2010

oo

Chritinap skriver:

Hvordan går det med dig søde, er du okay - trods alt bare er skide deprimerende

nej, ikke helt. jeg er ret nede i dag, men der er jo ikke noget man kan gøre andet end at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.