Snydeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.799 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Kvindemin

Det har jeg haft hver nat de sidste dage, i 4 timer. Regelmæssige, men om morgenen er de væk igen
Det er sku da til at blive deprimeret over..
Dette er min anden gang. Er i andre der har haft det sådan, som kender til det? Men der er vel som altid, intet at gøre - andet end at vente vente og vente.

Christina, UGE 40 i morgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

afrobabies

Chritinap skriver:

Det har jeg haft hver nat de sidste dage, i 4 timer. Regelmæssige, men om morgenen er de væk igen
Dette er min anden gang. Er i andre der har haft det sådan, som kender til det? Men der er vel som altid, intet at gøre - andet end at vente vente og vente.

Det må da være så provokerende men ja, du må vel væbne dig med tålmodighed

Anmeld

27. september 2010

Kvindemin

victoria2008 skriver:

Det må da være så provokerende men ja, du må vel væbne dig med tålmodighed

Ja desværre

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Chritinap skriver:

Ja desværre

Ved du hvad det bliver?

Anmeld

27. september 2010

Kvindemin

victoria2008 skriver:

Ved du hvad det bliver?

Det bliver en dreng denne gang

Anmeld

27. september 2010

afrobabies

Chritinap skriver:

Det bliver en dreng denne gang

Uha, kan det være fordi han er lidt bekymret for at komme ud til sin storesøster

Anmeld

27. september 2010

Muffinmor

Chritinap skriver:

Dem havde jeg også ca hver anden nat, har været til igangsættelse i dag og havde 2 cm livmoderhals så de snyde veer havde ikke gjort en skid. Total Øv

Held og lykke med snarlig fødsel

Anmeld

27. september 2010

Kvindemin

Roxi skriver:

Dem havde jeg også ca hver anden nat, har været til igangsættelse i dag og havde 2 cm livmoderhals så de snyde veer havde ikke gjort en skid. Total Øv

Held og lykke med snarlig fødsel

Håber jeg godt nok ikke, at jeg skal!
Det er bare så mærkeligt for mig, for har fået afvide siden midtvejs at jeg skulle lægge mig på langs, indtil uge 35 pga. risiko for fortidlig fødsel. Og så sidder man her i uge 40
- og fødte 'for tidligt' sidst. Mærkelig krop.

Held og lykke til dig også.

Anmeld

27. september 2010

Muffinmor

Chritinap skriver:

Det er bare så mærkeligt for mig, for har fået afvide siden midtvejs at jeg skulle lægge mig på langs, indtil uge 35 pga. risiko for fortidlig fødsel. Og så sidder man her i uge 40

Ja jeg fik a vide i uge 39 at jeg nok ikke ville gå så mange dage mere, og jeg ville nok ikke gå over termin....her er jeg så i 42+0 i dag og 42+1 i morgen..... og jeg er bare Så skuffet over intet er sket

Anmeld

27. september 2010

misslea

Chritinap skriver:

EEjjj det er fuldstændig det samme her...!!!

Jeg var tæt på at gå i fødsel, da jeg var 33+5 og fik at vide, at jeg skulle ligge på langs til jeg var 37+0!!! De troede dog ikke, at det ville lykkes for at holde på hende så længe!!! Nu er jeg så 39+0 og  har masser af snydeveer om natten, men de går desværre i sig selv igen om morgenen.... øøøøøvvv!!!!

HVerken jordemødre eller læger fatter, at jeg ikke har født endnu, da jeg er åben 2 cm og næsten intet af livmoderhalsen er tilbage.....

Meeeeen, der sker åbenbart ikk så meget andet end det rene snyd.... bare så typisk!!!

Håber snart der sker lidt mere for os begge....

fra Lea... som også ønsker sig nogle seriøse veer....!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.