Snydeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Kvindemin

misslea skriver:

EEjjj det er fuldstændig det samme her...!!!

Jeg var tæt på at gå i fødsel, da jeg var 33+5 og fik at vide, at jeg skulle ligge på langs til jeg var 37+0!!! De troede dog ikke, at det ville lykkes for at holde på hende så længe!!! Nu er jeg så 39+0 og  har masser af snydeveer om natten, men de går desværre i sig selv igen om morgenen.... øøøøøvvv!!!!

HVerken jordemødre eller læger fatter, at jeg ikke har født endnu, da jeg er åben 2 cm og næsten intet af livmoderhalsen er tilbage.....

Meeeeen, der sker åbenbart ikk så meget andet end det rene snyd.... bare så typisk!!!

Håber snart der sker lidt mere for os begge....

fra Lea... som også ønsker sig nogle seriøse veer....!!!!

ihhh - så rundede vi termin her
altså altså..... syntes sku det er deprimerende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Diana...

Har du været oppe og tjekke om du har åbnet dig så du ved om din krop er gået i fødsel eller? Jeg havde "snydeveer" i 4 dage men kom så op for at få løsnet hinderne og jeg havde da alligevel åbnet mig 2 cm på de "snydeveer" Jeg krydser finger for i snart har lille bror i armene og glæder mig til at se billeder. 

Du må lige sende mig en sms så jeg kan opdatere vores kære baby.dk hvis i har overskud til det. 

Ihhh det er så spændende altså.

Masse af ve-støv til dig. Kom så ud lillebror. 

Anmeld

28. september 2010

Hansen97

Jeg havde også snydeveer fra 2 dage før termin til terminsdag.. og så skete der bare intet overhovedet

Så pludselig kl. 19.15 2 dage over tid går vandet uden forvarsel og hun er født kl. 21.02, så jeg er sikker på at de snydeveer har hjulpet mig med at åbne mig en del i forvejen... så man skal vist bare acceptere dem og håbe på en hurtig fødsel

Anmeld

28. september 2010

Mathilde

Ja jeg havde småveer de sidste tre nætter inden jeg fødte. Der var aldrig noget om morgenen før den dag jeg fødte. Men heldigvis er det jo med til at blødgøre og åbne Så pas på, at det ikke pludselig går meget stærkt, som det gjorde for mig.

håber der snart sker noget.

Anmeld

28. september 2010

Kvindemin

Det var et par dejlige og opmuntrende svar at få
Jeg håber og krydser fingre for at der snart sker noget. Men her er bare slet ingen tegn, andet end plukveer som jeg jo i forvejen har haft siden uge 'ikke så langt henne' Øv.

Anmeld

28. september 2010

oo

jaaaaa jeg går også med snydeveer for tiden, hold da kæft hvor det stinker jeg fik at vide i lørdags at jeg var 2 cm åben og blød livmoderhals og siden da er veerne begyndt at bide. men de gir bare NADA ifølge jordemoderen som undersøgte mig for en time siden, øvbøv!!

Anmeld

28. september 2010

Kvindemin

Tjuhl skriver:

jaaaaa jeg går også med snydeveer for tiden, hold da kæft hvor det stinker jeg fik at vide i lørdags at jeg var 2 cm åben og blød livmoderhals og siden da er veerne begyndt at bide. men de gir bare NADA ifølge jordemoderen som undersøgte mig for en time siden, øvbøv!!

Ja det noget øv, skal dog ikke tjekkes - de siger det er normalt anden gang at blive snydt gang på gang. Men skal til jordemoder i morgen, er spændt på hvad hun siger

Anmeld

28. september 2010

Kvindemin

Diana... skriver:

Har du været oppe og tjekke om du har åbnet dig så du ved om din krop er gået i fødsel eller? Jeg havde "snydeveer" i 4 dage men kom så op for at få løsnet hinderne og jeg havde da alligevel åbnet mig 2 cm på de "snydeveer" Jeg krydser finger for i snart har lille bror i armene og glæder mig til at se billeder. 

Du må lige sende mig en sms så jeg kan opdatere vores kære baby.dk hvis i har overskud til det. 

Ihhh det er så spændende altså.

Masse af ve-støv til dig. Kom så ud lillebror. 

Hej søde. Har skrevet en sms til dig.

Anmeld

28. september 2010

Kvindemin

Tjuhl skriver:

Hvordan går det med dig søde, er du okay - trods alt bare er skide deprimerende

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Hej søde. Har skrevet en sms til dig.

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD  Jeg har bare haft en rigtig dum dag med alt for mange kraftige plukveer og tur på fødegangen osv så jeg har glemt det  Men jeg har læst den. 

Hvordan har du det nu? Ville de ikke engang bare lige se om der er sket noget under de snyde veer? Skægt jeg var til møde med min jdm for lidt side og hun sagde at man helst skulle komme ind når det begynde anden gang der skulle man ikke vente til der var fast tid i mellem som første gang da det pludselig kan gå stærkt. 

Jeg synes du skal insistere på en undersøgelse det må da være rart for dig også og vide om der er noget i de snydeveer.

Kæmpe kram til dig og endnu engang undskyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.