"Lidt" fra twinsehjørnet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Malene84

Sofia skriver:

Jeg har fulgt dig fra sidelinjen, og hvor er dine drenge bare lækre. Jeg ved godt du hører det tusind gange, men hold da op altså, jeg er helt vild med dem!!!

Hvor er du sød - jeg siger mange tak - man kan på ingen måde få ros nok, når det handler om ens børn. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Malene84

Tulle28 skriver:

Aiiiiii hvor er de bare skønne!!!

Tulle

taaaaaaak

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Lise skriver:

Lækre unger!! Er vild med sove-billedet...det må bare være lykken at kigge på to så skønne drenge ligge der og sove så sødt ved siden af hinanden

Og ja, god størrelse  Min Casper på 6½ mdr er nu oppe på 6,5 kg og 66 cm - lille lort!

heheh tusind tak  ja, jeg kan også tit bare stå og kigge på dem, hvis de falder i søvn på gulvet - så holder de tit hånd  åhh... 'aaahhmmeeen altså

Anmeld

27. september 2010

Mor-til-asta-09

Hvor ser de dejlige ud

Anmeld

27. september 2010

Malene84

forældre-til-Asta skriver:

Hvor ser de dejlige ud

tusind tak - det sys jeg også de er

Anmeld

27. september 2010

bullerbassen

Malene84 skriver:

MANGE tak  Det håber jeg godt nok også - bliver skægt når de sådan rigtig opdager at de har hinanden

Det skal de nok få  Elsker og se de gamle video optagelser af drengene - de har bare så meget glæde og fornøjelse af hinanden

Anmeld

28. september 2010

Heidi B

Sååå lækre unger.... Men jeg gider ikke se flere lækre billeder, jeg får bare lyst til at lave et sæt mere.

Savner nogen gange de små babyer.

Men samtidig er det jo lækkert at have "store" børn.  "Moaaaarr jeg er tørstig", "så gå ud i køleskabet og tag en flaske vand" "mor, må jeg gerne gå ud", "ja bare gå ud og tag sko og trøje på"

Kh Heidi med Jeppe og Mikkel på 4 år.

Anmeld

28. september 2010

lillemunk

Hvor er de skønne... LOVE LOVE LOVE
Altså jeg har et sæt tvillinger piger der godt vil på date med dem om nogle år

Anmeld

28. september 2010

Malene84

Heidi B skriver:

Sååå lækre unger.... Men jeg gider ikke se flere lækre billeder, jeg får bare lyst til at lave et sæt mere.

Savner nogen gange de små babyer.

Men samtidig er det jo lækkert at have "store" børn.  "Moaaaarr jeg er tørstig", "så gå ud i køleskabet og tag en flaske vand" "mor, må jeg gerne gå ud", "ja bare gå ud og tag sko og trøje på"

Kh Heidi med Jeppe og Mikkel på 4 år.

jaaaaa.... det glæder jeg mig sååå meget til  men jeg prøver at nyde tiden hvor de er små, hvor folk nærmest vælter over hinanden for at kigge ned i vognen, hvor man siddder fast i gangene i Føtex, hvor man slæber op og ned fra 3. sal mindst 8 gange om dagen, hvor man bliver skældt ud på gaden for at fylde for meget, hvor de andre "single"-mødre bliver pissed fordi man tager 2 af alting. HAHAHAHA.

Anmeld

28. september 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Hvor er de skønne... LOVE LOVE LOVE
Altså jeg har et sæt tvillinger piger der godt vil på date med dem om nogle år

HAHAHAHAHA... DEAL honey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.