"Lidt" fra twinsehjørnet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Malene84

Heeeey girls...

(Og især til Rosa  som har opfordret), her lidt nye billeder fra os. Tusind tak til alle jer, som har hjulpet mig og min familie igennem mine underlige indlæg. Det betyder meget mere for mig end I ved. Uden jer anede jeg intet om hvad hoved og ende er på sådanne små bæster

Kort fortalt, så går det super godt her. De kræver mere og mere af vores tid - og jeg sys det blir hårdere og hårdere at være flere steder på én gang  De siger jo at tvillinger tit er langsommere i den gene undvikling, men sys de følger super godt med. De pludrer løs, og ruller på en heldig dag fra mave til ryg og omvendt.

De vejer begge nu 8,-noget og er 69cm lange  de skal døbes d. 10.10 - så der er kæmpe nedtælling

ooog mht. det der tv program - så venter vi stadig på svar på vores spørgsmål... nu må vi se

Nok fra os... here we go....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Laulund87

Nårh hvor er de da bare lækre

Maria er 9 måneder og vejer 7,5 kg Hun kunne vist lære lidt af dine drenge

Anmeld

27. september 2010

JulieE

Hvor er det bare nogle lækre knægte du har der!!!!

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Laulund87 skriver:

Nårh hvor er de da bare lækre

Maria er 9 måneder og vejer 7,5 kg Hun kunne vist lære lidt af dine drenge

taaak  åh men altså, jeg tror det er mine drenge der skal lære noget af din prinsesse. De flyver størrelserne over, og er nu i str. 74  jeg kan seriøst ikke følge med!!!

Anmeld

27. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

taaak  åh men altså, jeg tror det er mine drenge der skal lære noget af din prinsesse. De flyver størrelserne over, og er nu i str. 74  jeg kan seriøst ikke følge med!!!

Det betyder jo bare at de trives, men det kunne godt være de skulle slappe lidt af

Maria bruger også str 74, men hun er også lidt lille

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Herlige billeder, Malene. De drenge bliver enhver sigermors drøm!

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der var de jo Åhhh suuuk!!!

Hvem er i blå og hvem i grøn? Jeg kan altså ikke se forskel endnu

Jeg er dybt imponeret over hvor hurtige de er, de er 2 dage yngre end Jonte men de kan altså noget mere motorisk, vi har stadig lige et par uger til den første rulletur vil jeg tro...  Og så er de bare så lækre, altså, hvis jeg nogensinde kaster mig ud i et barn til så vil jeg SÅ gerne have tvillinger (Kommer sikkert til at fortryde at jeg sagde det for mine twinser ville blive små kolikterrorister og ikke sådan nogle præmieunger som dine)

Kram og knus til dig og guldet

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Herlige billeder, Malene. De drenge bliver enhver sigermors drøm!

det håber jeg da, at de gør - hehe!! Tusind tak

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Rosa skriver:

Der var de jo Åhhh suuuk!!!

Hvem er i blå og hvem i grøn? Jeg kan altså ikke se forskel endnu

Jeg er dybt imponeret over hvor hurtige de er, de er 2 dage yngre end Jonte men de kan altså noget mere motorisk, vi har stadig lige et par uger til den første rulletur vil jeg tro...  Og så er de bare så lækre, altså, hvis jeg nogensinde kaster mig ud i et barn til så vil jeg SÅ gerne have tvillinger (Kommer sikkert til at fortryde at jeg sagde det for mine twinser ville blive små kolikterrorister og ikke sådan nogle præmieunger som dine)

Kram og knus til dig og guldet

hahaha... jeg  at du får twinsebørn!! Det ville da kun være fair, at dem der ønsker dem så brændende, ville få lov ikk?

Tristan er grøn m. stort jordbærmærke oveni toppen af sit hoved! Villads er blå og "lille" i forhold til sin brormand. Jamen altså.... min kusines søn er 14 yngre end the twins, og han møver sig hen ad gulvet, har 2 tænder og ruller hele tiden  SUUUUK... jeg har sagt til dem at de skal igang - men som om de ikke helt får memoet!!! AK - SÆT GANG UNGER!!!!

Anmeld

27. september 2010

Sees

Malene84 skriver:

Heeeey girls...

(Og især til Rosa  som har opfordret), her lidt nye billeder fra os. Tusind tak til alle jer, som har hjulpet mig og min familie igennem mine underlige indlæg. Det betyder meget mere for mig end I ved. Uden jer anede jeg intet om hvad hoved og ende er på sådanne små bæster

Kort fortalt, så går det super godt her. De kræver mere og mere af vores tid - og jeg sys det blir hårdere og hårdere at være flere steder på én gang  De siger jo at tvillinger tit er langsommere i den gene undvikling, men sys de følger super godt med. De pludrer løs, og ruller på en heldig dag fra mave til ryg og omvendt.

De vejer begge nu 8,-noget og er 69cm lange  de skal døbes d. 10.10 - så der er kæmpe nedtælling

ooog mht. det der tv program - så venter vi stadig på svar på vores spørgsmål... nu må vi se

Nok fra os... here we go....

De er altså bare så lækre, dine unger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.