"Lidt" fra twinsehjørnet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

*A*

De drenge bliver bare mere og mere lækre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Malene84

Sees. skriver:

De er altså bare så lækre, dine unger!!

TUUSIND TAK  (og som skrevet, lige over - dejlig bisse)

Anmeld

27. september 2010

Malene84

*A* skriver:

De drenge bliver bare mere og mere lækre...

taaak sweetie!!! iiiihhh hvor jeg bare glæder mig til at se dine

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

Heeeey girls...

(Og især til Rosa  som har opfordret), her lidt nye billeder fra os. Tusind tak til alle jer, som har hjulpet mig og min familie igennem mine underlige indlæg. Det betyder meget mere for mig end I ved. Uden jer anede jeg intet om hvad hoved og ende er på sådanne små bæster

Kort fortalt, så går det super godt her. De kræver mere og mere af vores tid - og jeg sys det blir hårdere og hårdere at være flere steder på én gang  De siger jo at tvillinger tit er langsommere i den gene undvikling, men sys de følger super godt med. De pludrer løs, og ruller på en heldig dag fra mave til ryg og omvendt.

De vejer begge nu 8,-noget og er 69cm lange  de skal døbes d. 10.10 - så der er kæmpe nedtælling

ooog mht. det der tv program - så venter vi stadig på svar på vores spørgsmål... nu må vi se

Nok fra os... here we go....

KÆFT hvor er de lækre...og vildt så meget der sket med dem siden sidste billedtråd  De er jo DRENGE nu og ikke bare bebser!!!! Dejlige billeder af dem...hvor er de kære der hvor de sover sammen...åhhh!

Den der playdate!...You´re SOOO on!!

Anmeld

27. september 2010

Malene84

dorthemus skriver:

KÆFT hvor er de lækre...og vildt så meget der sket med dem siden sidste billedtråd  De er jo DRENGE nu og ikke bare bebser!!!! Dejlige billeder af dem...hvor er de kære der hvor de sover sammen...åhhh!

Den der playdate!...You´re SOOO on!!

taaak søde, ja der sker noget hele tiden. jeg kan på ingen måde følge med, prøver at holde fast i babystørrelserne, men må snart opgive. hehe.

Anmeld

27. september 2010

bullerbassen

Malene84 skriver:

Heeeey girls...

(Og især til Rosa  som har opfordret), her lidt nye billeder fra os. Tusind tak til alle jer, som har hjulpet mig og min familie igennem mine underlige indlæg. Det betyder meget mere for mig end I ved. Uden jer anede jeg intet om hvad hoved og ende er på sådanne små bæster

Kort fortalt, så går det super godt her. De kræver mere og mere af vores tid - og jeg sys det blir hårdere og hårdere at være flere steder på én gang  De siger jo at tvillinger tit er langsommere i den gene undvikling, men sys de følger super godt med. De pludrer løs, og ruller på en heldig dag fra mave til ryg og omvendt.

De vejer begge nu 8,-noget og er 69cm lange  de skal døbes d. 10.10 - så der er kæmpe nedtælling

ooog mht. det der tv program - så venter vi stadig på svar på vores spørgsmål... nu må vi se

Nok fra os... here we go....

Ej hvor er de skønne dine drenge

Har selv fornøjelsen af 2 stk på 9 år

Glæden bliver ikke mindre jo større de bliver, håber dine drenge får lige så meget fornøjelse af hinanden som mine......

Det er virkelig en gave at have sådan en 2 størrelser

Anmeld

27. september 2010

Sofia

Jeg har fulgt dig fra sidelinjen, og hvor er dine drenge bare lækre. Jeg ved godt du hører det tusind gange, men hold da op altså, jeg er helt vild med dem!!!

Anmeld

27. september 2010

Tulle28

Aiiiiii hvor er de bare skønne!!!

Tulle

Anmeld

27. september 2010

Lise

Lækre unger!! Er vild med sove-billedet...det må bare være lykken at kigge på to så skønne drenge ligge der og sove så sødt ved siden af hinanden

Og ja, god størrelse  Min Casper på 6½ mdr er nu oppe på 6,5 kg og 66 cm - lille lort!

Anmeld

27. september 2010

Malene84

bullerbassen skriver:

Ej hvor er de skønne dine drenge

Har selv fornøjelsen af 2 stk på 9 år

Glæden bliver ikke mindre jo større de bliver, håber dine drenge får lige så meget fornøjelse af hinanden som mine......

Det er virkelig en gave at have sådan en 2 størrelser

MANGE tak  Det håber jeg godt nok også - bliver skægt når de sådan rigtig opdager at de har hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.